Cyclus afbreken

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,
Vandaag weer naar de gyn geweest en mijn eitjes zijn nog steeds niet gegroeid. Besloten om deze cyclus af te breken met primolut (ga ik  morgen 5 dagen slikken) en dan te starten met clomid in de nieuwe ronde voor 5 dagen. Hopelijk groeien ze dan wel. Na 10 dagen weer een follikelmeting.  Ik mag stoppen met temperaturen. Hoef ik nu tenminste niet af te wachten tot eind augustus tot mijn nod en geen spanningen rond die datum, want je blijft natuurlijk hopen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar!!!

Hee Deez

Dus je eitjes groeien niet goed. Is dat dan de reden van je lange cycli? Wel fijn hoor, dat er nu 'actie' is, hopelijk gaat de  clomid goed z'n werk doen en heb je  straks een kortere cyclus. Of beter nog: kan je ons straks vertellen dat je zwanger bent...... succes meid, ik zal  voor je duimen!

Liefs, cee  

Hee Deez

Dus je eitjes groeien niet goed. Is dat dan de reden van je lange cycli? Wel fijn hoor, dat er nu 'actie' is, hopelijk gaat de  clomid goed z'n werk doen en heb je  straks een kortere cyclus. Of beter nog: kan je ons straks vertellen dat je zwanger bent...... succes meid, ik zal  voor je duimen!

Liefs, cee  

Thanks Cee,
Waarschijnlijk is dat de reden dat ik een lange cyclus heb. Laten we hopen idd dat we snel zwanger zijn. We wachten maar weer af........
Veel liefs!

hee deez!

Balen dat je eitjes niet goed genoeg groeien...maar wel fijn dat er nu iets aan gedaan wordt en je niet zo vol spanning hoeft te zitten afwachten! Ik wens je alle geluk van de wereld en hopelijk heb je snel goed nieuws!!!
Ik duim voor je dat de keur goed aanslaat!!

toi toi meid en zet um op!!!

liefs sweety

Eigenlijk wil ik zeggen wat de andere meiden al hebben gezegd. Inderdaad fijn dat er aktie wordt ondernomen en dat je niet onnodig hoeft te wachten. Maare het zou toch fijn zijn als het jullie zou lukken.

Op naar de volgende ronde en houd moed!

liefs talke

Terug
Bovenaan