cyclus berekenen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Even een vraagje van mij,

Hoe rekenen jullie je cyclus uit?
Ik heb gelezen dat je cyclus duurt van: de eerste dag van je laatste menstruatie tot de dag voor je volgende menstruatie dus dit was bij mij vorige maand:
17 juni en nu weer ongi op 14 juli dus dat zou zijn 27 dagen cyclus klopt dit? hoop op reactie!

Alvast bedankt: Chili

ps: Juul mijn nieuwe nod dag komt eraan hoor ik ga het je zo doorgeven.

Ik reken het ook zo uit en volgens mij klopt het dus wel. Ik deed mee met jullie in de "race" van de 14e,maar ben nu van de 9e.Ik hoop zo dat het bingo is.Hoe is het met jouw racegevoel? XXX

Hoi xxx,

Met mij is het nu goed, ben deze maand "optijd" begonnen met klussen.We hebben nu alle 2 vakantie dus hebben nu wat meer tijd.

Ik gebruik ovulatietesten en deze gaf gisteren al aan dat de eisprong eraan kwam en ik nu binnen 24-48 uur moet klussen ?? terwijl als ik naar babybrabbel toe ga en daar alles bereken ik pas op de 26 mijn eisprong heb?! ben daarom blij dat ik nu al ben begonnen want dan ben ik in ieder geval optijd deze maand( was vorige maand iets te laat gestart en had griep) dus dat is prettig, ook mijn man zegt nu uizich zelf van ...zullen we zo gaan " klussen" en dat is wel grappig.

Moet dus de komende dagen bezig blijven en dan is het maar gewoon weer afwachten. Babybrabbel zegt nod dag is 10 augustus dus dat hou ik nu maar aan en bij jou?? is het nu bij jou 9 augustus geworden??

Lees het wel,

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan