Cyclus dag 46

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p>
<p style="text-align: left;">Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen dus begin ik bij het echte begin.</p>
<p style="text-align: left;">Vorig jaar maart/april ben ik gestopt met de pil. Vrij snel had ik weer een redelijk normaal ritme van de cyclus. Af en toe een paar dagen verschil maar nooit zoveel als nu.</p>
<p style="text-align: left;">Nu zit ik dus op dag 46 en heb vorige week en afgelopen weekend een test gedaan. Beiden waren negatief. Af en toe denk ik wel symptomen te merken maar misschien verbeeld ik me dat maar.</p>
<p style="text-align: left;">Nu wil ik nog niet naar de dokter bellen omdat het natuurlijk best kan zijn dat ik gewoon een menstruatie oversla. Niet dat ik ziek of gestresst ben geweest. Maar alles kan natuurlijk.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
HoiHoi! Misschien dat ik je niet echt kan helpen, maar wilde toch even graag reageren. Ik ben sinds oktober 2016 gestopt met de pil en heb sindsdien een erg onregelmatige cyclus. Eerste 34 dagen, tweede 57 en op het moment zit ik op dag 37 en nog geen menstruatie.

Jij hebt echter vanaf het begin een regelmatige cyclus gehad... Jammer dat je tests negatief waren! Kan het niet zijn dat je toch, onbewust, ergens drukte ervaart? Mentaal of fysiek? Dat kan er namelijk toch voor zorgen dat je cyclus van de wap af raakt. Of ziek geweest? Je zou eventueel over een paar dagen nog een test kunnen doen, maar als je het niet vertrouwt kun je altijd de huisarts bellen natuurlijk, zeker omdat je al die tijd wel regelmatig ongesteld bent geworden. Veel succes!
 
Hoi hallo,

Bedankt voor je reactie :D de onbewuste drukte kan best. Je wilt er niet mee bezig zijn maar stiekem ergens in je achterhoofd blijf je denken. Ik denk dat ik maar wacht tot ik in de volgende maand ongesteld zou zijn (24 februari ongeveer) en dan weer ga testen. Het vreemde is alleen dat ik me werkelijk anders voel.

Kan je ondanks dat je weet dat je een onregelmatige cyclus hebt wel zo lang wachten met testen? Ik zou er gek van worden. En wanneer is lang dan echt lang?

Het meest moeilijk vind ik het 'niet weten'. Als het nou niet zo zou zijn dan kun je vooruit kijken en opnieuw proberen maar dit is echt vervelend.

Heel veel succes! Hoop dat het voor jou ook snel raak is :)
 
Terug
Bovenaan