cyclus dan meer dan 60 dagen is dat normaal?en heeft iemand dit ook mee gemaakt?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi solly ff weer een nieuwe topic, ik zit nu op dag 67 van me cyclus, is dat normaal of niet? even voor de dames die nog niet weet hoe of wat, mijn laatste nod was 16 februari, ik heb 4 testen gedaan waarvan de derde posi( heel licht streepje) heb de HA gebeld en heb bloed geprikt, vandaag uitslag negatief, dus ben niet zwanger , dus ik snap het gewoon niet, heb donderdag een afspraak bij de HA en kijk ff wat die zegt maar hebben sommige dames dit ook mee gemaakt?

greetz suzette

Doordat je lichaam niet meer aan de pil is en het nu zelf moet gaan regelen kan het ook zo maar eens verkeerd gaan. Voordat ik zwanger werd had ik een cyclus van 58 dagen. Ik heb 1 maand een heeeele late eisprong gehad en daardoor kwam het bij mij.
Als de testen zeggen dat je niet zwanger bent dan kan je daar voor 99,9 % vanuit gaan.
En wat betreft de witte afscheiding: heb ik de hele maand door, toen ik nog niet zwanger was! Geduld is een schone zaak want hoe gekker jij jezelf maakt hoe meer je lichaam denk: daaaaag ik wacht nog lekker even! Dus chill ook bij jou gaan het ongetwijfeld een keer goed!

Liefs Renske
13+6

Terug
Bovenaan