Cyclus en Klussen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Had 29 maart mijn NOD en had een beetje hoop...maar........gisteren toch ongi geworden..

Als ik zo terugreken ligt mijn cyclus tussen de 28-29-30 dagen ik weet het niet meer precies...maar als je om de dag klust moet het toch een keer goed gaan?
Want heb nog niet zoveel zin om te beginnen met temperaturen e.d. lijkt me zo'n gedoe.

Groetjes Cindy

Hoi Cindy,

Ik vind het temperaturen heel erg mee vallen, hoor. Mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik toch maar ben gaan temperaturen. Dan heb ik tenminste een idee wanneer ik mijn NOD heb. Anders ben ik bang dat ik zou denken dat ik een week overtijd ben terwijl gewoon mijn ovulatie een week later is geweest (zoals afgelopen maand dus) en daarmee de NOD dus ook een week later.

Ik doe het nu 2,5 maanden en het heeft me al veel meer inzicht gegeven. (Helaas nog  geen zwangerschap,  maar ik hou moed.)  

Liefs Nanda

Ik had idd ook het gevoel dat ik al 4 dagen overtijd was, maar dat was volgens mij ook niet het geval. Kan je mij uitleggen hoe het werkt?

Alvast bedankt.

Gr. Cindy

Hoi Cindy,

Op www.vruchtbaarheid.org staat een hele uitgebreide uitleg. (om heel eerlijk te zijn zo uitgebreid dat het weer wat ingewikkelder klinkt dat het eigenlijk is, maar het wordt dan tenmiste wel duidelijk)
Ze leggen  o.a. met foto's uit hoe je de cyclus moet bijhouden en noteren.

Ook de cervixslijm methode wordt daar duidelijk uitgelegd (ook met foto's, dankzij die foto's wist ik eindelijk hoe ik dat kon herkennen!)

Ik ben benieuwd of je er net zo als ik wat aan hebt!
In elk geval Suc-6

Liefs Nanda

Hoi,

Dank je wel....ik zal het een rustig bekijken.

Gr. Cindy

Terug
Bovenaan