cyclus gemiddeld

Hoi hoi,
Ik had even een vraagje. Ze gaan uit van een gemi8ddelde cyclus van 28 dagen maar is dit ook echt zo??? Ik lees hier reglematig van cyclussen van zo'n 40 dagen enzo. Nu voelen jullie hem al wel aan komen. Hoe lang duurt jou cyclus gemiddeld???
Ik ben nu 1 maand gestopt met de pil en had een cyclus van 31 dagen. Nu liggen mijn vruchtbare dagen rond 20 juni maar als het gemiddeld echt 28 is dan zijn mijn vruchtbare dagen natuurlijk weer eerder.
ik weet natuurlijk wel dat het bij iedere vrouw verschillend is maar ben gewoon benieuwd.
Dus kom maar op met die antwoorden :)
 
Hallo Tika,

Inderdaad is bij iedereen de duur van je cyclus verschillend. Wel heb je meestal 14 dagen voor je ongie wordt je eisprong gehad. Ik heb een cyclus van 28 dagen.Hopelijk blijft dat zo.Ik ben nu sinds feb. met de pil gestopt. De eerste keer duurde het 34 dagen dat mijn ongie kwam. De laatste 2 keer duurde dat dur 28 dagen. Ik hoop dus dat dat zo blijft, want dan weet ik tenminste wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Nu heb ik mijn eisprong 4 juni gehad, en heb dus de 18e mijn NOD. Erg spannend, ik hoop dat het raak is.

Nou tot horens en de groetjes Dianne
 
Van die van mij klopt helaas nog niet zoveel. De eerste keer na 24, tweede na 27 en nu weer na 24. Wel handig een korte cyclus, hoef je niet zo lang te wachten...
 
Ik had een cycles van 23 dagen, de laatste maanden is het 24 dagen. Maar als je wil weten wanneer je eisprong is dan kan je je temperatuur elke ochtend voor het opstaan opnemen. Na je eisprong is hij verhoogd.

Veel succes

Liefs Tatjana
 
Ik heb er pas 2 gehad. Eentje na 31 dagen en daarna had ik mijn eiersprong al na 9 dagen! Dus het kan ook heel erg verschillen. Ik zou gewoon vanaf 1 week na je ongesteldheid aan de slag gaan! Je kunt ook nog een ovulatietest kopen. Dan plas je elke dag over een staafje en als het positief is komt de eiersprong heel snel. Maar dat maakt het allemaal wel heel onnatuurlijk vond ik zelf.
Succes,
groetjes san
 
hoi hoi ik ben in jan gestopt met de pil,en eigelijk vanaf dag 1 een cyclus van 28 dagen en elke maand stipt optijd alleeen erg ongi pijn,ik heb echt mazzel met zo een cyclus sucses
 
Terug
Bovenaan