Cyclus in de war na miskraam

<p>Goedemorgen,</p><p> </p><p>Hier even een vraagje of iemand dit herkent.</p><p>9februari heb ik een miskraam gekregen bij 5 weken en 2 dagen zwangerschap. Ik was zwanger van ons 2e kindje, en gelijk in ronde 1 was dit raak. Maar sinds dit is gebeurd is mijn cyclus helemaal van slag.  Na de miskraam werd ik voor het eerst ongesteld op 19 maart, dus na 39 dagen. Normaal heb ik een cyclus van 31 dagen. Dit vind ik nog niet zo gek. Echter ben ik nu nog steeds niet ongesteld geworden en is 19 maart de laatste keer. En zit ik nu dus al op dag 48.</p><p>Ik heb meerdere zwangerschapstesten gedaan helaas allemaal negatief, ik voel me ook niet zwanger. Ik gebruik geen ovulatietesten omdat we eigenlijk pas vanaf januari bezig zijn het eerst zo willen proberen. Ook zijn ovulatietesten nu een beetje zinloos want heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong is/geweest.</p><p> </p><p>Herkent iemand dit? Het maakt me zo onzeker..</p><p>Liefs een onzekere mama.</p>

Mijn cyclus was wel in de war naar mijn miskraam. Bij mij was het alleen zo dat ik kleine beetjes bloed bleef verliezen naar mijn eerste menstruatie. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en die gaf aan dat m'n hormonen in de war waren. Ik heb toen een maand een anticonceptie pil voor geschreven gekregen en daarna pakte mijn lichaam het zelf weer op. Misschien kan je de huisarts om advies vragen? 

Terug
Bovenaan