Cyclus in de war?

<p>Goedemiddag iedereen,</p><p>Mijn vriend en ik hebben besloten om graag zwanger te willen worden en dus zijn we gestopt met de pil.</p><p>Voor de pil had ik een altijd regelmatige cyclus (+/- 28dagen) en ook met perioden zonder pil zat ik daar weer direct in, dus ben ik in eerste instantie daar weer van uit gegaan.</p><p>Na de stoppen met pil ben ik ongesteld geworden en zou mijn menstruatie vandaag weer moeten beginnen (uitgaande van 28 dagen). Nou weet ik dat ontpillen alles in de war kan schoppen, maar omdat dit eerder niet zo was hebben we rondom de (uitgaande van normale cyclus) ovulatie tijd geklust. Je weet het immers maar nooit.</p><p>Nou heb ik 16 juni bruine afscheiding gehad, zoals mijn menstruatie vrijwel altijd start en dan normaal gesproken volgt helder bloed, maar dit was maar 1 dag en is het nooit doorgezet of rood geworden. </p><p>Ik mis mijn normale menstruatie kwaaltjes, maar ben nu wel steeds ontzettend moe en met vlagen misselijk. Ik had testen (zowel zwangerschapstest als ovulatie testen) liggen dus maar een gedaan en de zwangerschapstest was negatief. Jammer maar verwacht.</p><p>Wel slaat vandaag een ovulatie test ontzettend positief uit. Dit had ik niet verwacht... ik neem aan dat dit toch het effect is van een afwijkende cyclus, maar ik ben benieuwd naar wat jullie denken.</p>
 
Hey!
 
We gaan het zien, afwachten is nooit mijn sterkste kant geweest maar kan niet veel anders op dit moment, haha.
Ik heb altijd dezelfde pil gehad.
Ik heb zelf steeds meer het idee dat ik mezelf een zwangerschap aan het aanpraten ben... De standaard menstruatiekwaaltjes blijven uit, maar andere duiken op. Sinds vanmiddag een stekende/zeurende pijn in mijn onderbuik uitstralend naar de lies, en ondanks dat ik voor en tijdens mijn menstruatie altijd flink krampen heb en niet dit soort gevoel, zit ik toch te wachten op mijn menstruatie.
In ieder geval bedankt voor de reactie!
 
Terug
Bovenaan