Cyclus in de war?

<p>Dag dames,</p><p>Ik ben nieuw op deze pagina maar heb heel veel verhalen gelezen op deze pagina.<br />Elk verhaal is anders maar zit zelf ook met ???</p><p>ik heb 12 januari mijn spiraal laten verwijderen ivm kinderwens. Van 13-17 januari heel heftig gebloed met stolsels en al. Toen op 22 en 23 weer bloedverlies gehad en nu nog steeds geen menses gehad.  Ik ben ook gestart met ovulatietesten maar erg verwarrend ben ik ervan geraakt. Als goed ik zou ik dus 8 februari mijn eisprong moeten hebben gehad maar volgens kalender 26 januari (aan de hand van een eventuele menses van 13-17 jan). Ik weet niet hoeveel zw.testen erdoor heen gejaagd heb maar de krampen in me onderbuik, jeuk aan me tepels, gevoelige tepels,rugpijn...ik weet het even niet. Wie herkent dit??? <br />help a girl out ladys</p>
 
Gezien het feit je spiraal er pas net uit is (al voelt dat voor jou anders waarschijnlijk hihi), is het sleutelwoord: geduld. Je lichaam moet even wennen aan zonder anticonceptie. Ik denk dat de eerste bloeding ook het gevolg is van het verwijderen van je spiraal, en weinig te maken heeft met je cyclus
 
Ik denk dat je lichaam inderdaad hormonaal wat uit balans is. Ik zou je dan ook adviseren om teunisbloemolie te gaan slikken. Die is toevallig in de aanbieding bij H&B:
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-teunisbloemolie-1500mg-60002291?skuid=002290
Hier wat info erover:
https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/hoe-zwanger-worden/teunisbloemolie-en-zwanger-worden/
Heel veel succes 
 
Jaa dacht ik al maar ontkenning Hahah zal maar geduldig moeten wachten ja. Erg hè hoe je gedachten je zo gek kan maken. Maar zou het mogelijk kunnen zijn dat me eisprong wel geweest is op de 8e? Want het was wel een knaltest toen.
@marjooww Ben niet zo van alles slikken. Al helemaal niet als het maar van korte duur is. Kan geen kwaad waarschijnlijk maar wat ik ook lees is dat je moet stoppen met slikken na je eisprong. Vind dat toch een spannend idee.. maar ga me inlezen. 


dank jullie wel!
 
 
Aaah had niet helemaal goed begrepen dat je de 8e een positieve ovulatietest had! Dat is positief!! Dan heb je de 9e of 10e je eisprong gehad en heb je rond de 24e je nod. Even spannend afwachten nog :)
 
Dat hoeft niet hoor, ik slik het al jaren, om mijn cyclus stabiel te houden en mijn pms onder controle te houden. Ik ben het toen gaan slikken na het stoppen met de pil, mijn cyclus was onwijs in de war en ik kreeg heel heftige pms klachten. 
Mijn cyclus is ondertussen zo stabiel dat ik precies weet wanneer mijn eisprong plaats gaat vinden, ik slik het dagelijks en ik ben heel makkelijk zwanger geraakt toentertijd (eigenlijk 1x niet op mijn ovulatie gelet en gelijk ongepland zwanger ?)
Teunisbloemolie valt onder de omega-6 vetzuren. En bij moeilijkheden om zwanger te raken wordt inderdaad een afwisseling tussen teunisbloemolie en tarwekiemolie geadviseerd, maar volgens mij gaat jouw vraag niet over moeilijk zwanger raken, maar over hoe je je hormonen weer in balans krijgt.
Misschien was de bron van ouders van Nu niet de beste bron, maar als je goed zoekt, is er heel veel informatie over te vinden ? 
Ik zweer erbij! Maar uiteraard is de keuze volledig aan jou ?
 
@Ananasss jaa zie foto. Wel heel spannend dan dus toch nog 1,5 week wachten. Niet zo gek dat alle testen negatief waren. Hahaha 
 
@marjooww nee geen problemen met zwanger raken. Heb 2 meiden die zelfs door de pil heen gekomen zijn dus ik dacht ben Uber vruchtbaar hahaha. Daarom na de 2e geen pil meer genomen maar spiraal. Was echt bang. En nu mag het en vind ik het te lang duren haha. Jaa ik geloof je hahaha miss als het wel moeilijk wordt dan wil ik het zeker wel doen
 
Hello ladys,
Een update...
 
ik testte de afgelopen dagen licht positief. Vanmorgen de CB test gedaan met indicator en...Zwanger 1-2 
dat is dan toch echt snel gegaan na verwijderen spiraal. ?
 
vind het heel spannend. Ik mag dan verhuizen naar "zwanger zijn" forum 
 
xxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan