Cyclus in de war

Ben benieuwd of iemand zich herkend in mijn verhaal of me gerust kan stellen :))

Ik ben in mei gestopt met de pil. Sinds toen zijn mijn CD dagen als volgt:
36 dagen
30 dagen
27 dagen
26 dagen
Ik ben nu sinds afgelopen vrijdag ong. En het lijkt nu alweer af te nemen! Normaal duurt het een week en is de vloeiing veel heviger. Het is nu minder bloed en minder lang. Ik maak me zorgen.
Zou het dan toch aan de leeftijd liggen? 41? Ik ben op mijn 38e nog (snel) zwanger geraakt van mijn dochter. Kan de vruchtbaarheid ineens zo snel teruglopen? Of is het gewoon nog ontpillen? en het is ook nog maar 3 rondes natuurlijk... De eerste tel ik niet mee want is na onttrekkingsbloed.
 
Ik snap je frustratie, maar ontpillen duurt bij sommige mensen wel een jaar! Dus ik denk dat je nog even een paar cycli af moet wachten, hoe frusterend dat ook is.. Zo heel gek klinkt je verhaal niet hoor.. Geef je lichaam nog even de tijd, ook al heb je het gevoel dat je die tijd niet hebt/je lichaam niet wil geven. 
Een andere gedachte: kan de bloeding die je nu hebt (gehad) geen innestelingsbloeding zijn?? 
 
Nee geen innestelingsbloeding. Heb vanmorgen getest. Was negatief.  Dan zou ik wel een hele late eisprong moeten hebben gehad.  Geduld is een schone zaak inderdaad..
 
Terug
Bovenaan