Cyclus ineens 21 dagen?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hallo allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik herken veel verhalen van jullie. Normaal gesproken heb ik een hele mooie cyclus van 26-28 dagen. Deze maand proberen we voor het eerst zwanger te worden. Willen jullie even met me meekijken?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Op dag 11 (in de avond) had ik mijn hoogste LH piek. Nu verlies ik vanaf dag 21 ineens bloed. Bruin maar ook rood. Ik heb ook veel meer krampen dan bij een “normale” menstruatie. Geen stolsels en iets minder bloedverlies. En dus ook een week eerder dan normaal. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hebben jullie hier ervaring mee? Tips misschien? Natuurlijk heb ik al een zwangerschapstest gedaan maar is uiteraard negatief!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Groetjes Jessie</p>

Terug
Bovenaan