Cyclus na bevalling

<p>4 maanden geleden ben ik bevallen. Ik geef nog steeds bv maar heb al een keer een menstruatie gehad. Gelijk die datum opgeschreven om bij te kunnen houden hoe mijn cyclus zou gaan lopen. Voor de bevalling was dit meestal 28-30 dagen. Nu had ik op dag 31 nog nergens last van en dacht toch maar eens testen voor de zekerheid. Geen zwangerschapstesten meer in huis maar wel nog een ovu test (en aangezien die ook schijnen te reageren als je zwanger zou zijn dacht ik probeer t eens). Dikke knaltest, nou gelijk maar zwangerschapstesten besteld. Volgende dag getest, negatief. Hebben we nu per toeval Mn ei ontdekt of waarom heb ik anders zon  positieve ovutest gehad? </p><p>Ps. Het is niet zo dat we per se nu zwanger willen worden het is natuurlijk nog maar kort geleden. Ben vooral benieuwd naar ervaringen van cycli na de bevalling en waarom ik die knal ovu test op dag 31 kan hebben gehad. </p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p>
 
Hey,
Mijn zoontje is nu 5 maanden en heb 2 maanden bv gegeven. Ondertussen ben ik 2x ongesteld geweest. De eerste keer was na 4 maanden ongeveer. De tweede keer was al 15 dagen na de eerste keer! Mijn cyclus voor de bevalling was altijd regelmatig met 28-30 dagen. Dus bij mij moet het nog op gang komen denk ik. Ik verwacht dat dat bij jou ook wel zal zijn. 
 
Hoi. Mijn cyclus kwam pas na 10 maand op gang en varieerde van 38 - 56 dagen, geen peil op te trekken dus  Voorheen altijd erg regelmatig.
Je lijf heeft tijd nodig hoelang het duurt is niet te zeggen vrees ik 
 
Hoihoi,
Mijn zoontje is 4 maanden oud en ik geef volledige borstvoeding.
Ik heb na 6/7 weken eenmalig een menstruatie gehad van 1 week, daarna niet meer. De arts zegt dat dat komt door de borstvoeding en dat mijn 'echte' cyclus pas begint als ik stop met de borstvoeding. 
Dit betekent echter wel dat er kans is op een ovulatie en daarmee dus ook een zwangerschap..
 
 
Terug
Bovenaan