Cyclus na bevalling

<p>Dag dames, ik ben 07-08-2019 bevallen van onze dochter. Na 8 weken weer een menstruatie, op 5 oktober. Tot op vandaag geen 2e menstruatie. Nu snap ik dat het allemaal tijd nodig heeft en bij iedereen anders is maar hoe snel zat er bij jou weer regelmaat in? <br />Ik had 5 jaar een spiraal, daardoor had ik een duidelijke cyclus en was in ronde 2 zwanger. Dus heb geen idee wat mijn cyclus zou zijn zonder anticonceptie.</p>
 
Ik ben 2x zwanger geweest, beide keren was ik na 7 weken weer voor het eerst ongesteld en gelijk weer in een goede cyclus (precies 4 weken na die menstruatie weer ongesteld) 
Wij hebben het die eerste maanden veilig gedaan met condoom en na 2 menstruaties ben ik weer gestart met de pil.
 
Bij mij zat er na 10 maanden nog geen regelmaat in. Wij probeerde vanaf 10 maanden weer zwanger te worden door middel van ovulatie testen omdat ik lange en wisselende cyclussen had  na mn bevalling .
 
Volgens mij kan dit zeker een jaar duren voor wat regelmaat en sommige vrouwen hebben na hun bevalling ook nietmeer de cyclus als daar voor 
 
Ik ben de 8 augustus bevallen. 
Eerste menstruatie 4 oktober gehad, en de 2e 5 november.
Ik had daarvoor altijd een cyclus van 30 dagen. 
 
Terug
Bovenaan