Cyclus na curettage?

Hallo allemaal,
Ik heb binnen dit forum al eerder verteld dat ik (helaas) een curettage heb gehad nadat wij er via een echo achter waren gekomen dat het hartje niet meer klopte.

Inmiddels ben ik negen weken verder, na de curettage.
Nu vraag ik mij af of er binnen dit forum meer vrouwen zijn die een curettage hebben gehad. Zo ja, dan ben ik benieuwd hoe jullie cyclus was na de curettage.

Voor de curettage had ik een stabiele cyclus van 31 dagen. Ik heb vijf weken na de ingreep ( beter woord dan.....) mijn eerste ongi gehad. Nu was ik , volgens mijn berekening, donderdag weer aan de beurt.
Tot nu toe geen ongi en ook geen signalen!!!

Nu hebben wij wel geklust op de vruchtbare dagen maar ja?
Is mijn cyclus nu zo in de war óf is er een kansje dat ik weer zwanger ben?
Ik hoop dat iemand een beetje kan helpen want een test heeft nu nog geen enkele zin. Ik ben nog maar twee dagen over tijd.

Ik hoop iets te lezen wat mij verder helpt!

Groetjes,
Mel

Wat ik weet is dat het antwoord eigenlijk meerdere kanten op kan. Na een curettage zelf "netjes" ongesteld geworden, en zelfs veel regelmatiger dan voorheen. Maar je lichaam kan ook danig in de war raken.. Toch is de voorspelling dat de eerste menstruatie na een curettage netjes optijd komt.(zo te lezen was dat bij jou het geval)
Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent...Heel veel succes verder, en ik zou zelf nog de laatste cyclus maar aanhouden...

Terug
Bovenaan