Cyclus na de pil???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik zit enorm te klooien met mijn cyclus en ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dat hebben. Ik ben na het stoppen met de pil twee keer 'normaal' ongesteld geworden. Daarna heb ik het naar mijn idee een keer overgeslagen en nu ben ik het twee keer geworden met heel weinig en bruin bloedverlies. Daar komt nog bij dat ik op wisselende tijden enorme buikpijn heb. Er is ook nog niet zoiets van een regelmatige cyclus.
Zijn er meer meiden die dit hebben? Hoe lang duurt het normaal dat je cyclus weer op gang is na het stoppen met de pil?

Hallo,
Volgens mij is het per persoon verschillend hoe lang het duurt voordat je een regelmatige cyclus hebt. Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil. Eerst had ik cyclussen van 60 dagen, nu gaat het sinds 3 maanden iets beter, nu rond de 28 tot 30 dagen. Maar weet dus uit ervaring dat het heel vervelend is. Zeker als je wilt gaan klussen voor een kleintje!
Succes allemaal.
Liefs van mij

Goh, het heeft bij jou dus bijna een jaar geduurd voordat je het een beetje op regel had? Ik heb zelf tien jaar de pil geslikt, vrij lang denk ik zelf.
Zijn jullie al bezig om kinderen te krijgen? Wij zitten zelf nu in de tweede ronde, maar ben bang dat het lang gaat duren voordat het raak is  gezien mijn cyclus.

Ja, we zijn druk aan het oefenen, maar we zien wel. Moet wel zeggen dat elke ongesteldheid wel weer een teleurstelling is. We zijn nu ongeveer 4 maanden serieus aan het "proberen". Ben nu weer ongesteld dus we gaan er weer voor deze maand!! Afgelopen week zei mijn man, misschien zijn we er wel te druk mee bezig, misschien willen we wel te graag. Groetjes

Terug
Bovenaan