cyclus na miskraam

Hallo allemaal, even een vraagje. Ik heb een miskraam gehad en vraag mij nu af wanneer ik mijn klusdagen heb. Ik ben al een keer ongesteld geweest en voor de miskraam had ik steeds een cyclus van precies 31 dagen.Wat moet ik nu aanhouden ? Alvast bedankt ? xxx
 
ik heb zelf ook net een miskraam gehad en ben inmiddels weer ongesteld geweest. Daarvoor had ik altijd een cyclus van 24 tot 27 dagen. Ik ga er vanuit dat dit nu weer zo is, maar probeer dit wel te controleren door de baarmoedermond te onderzoeken. Ook proberen wij deze maand om de dag te vrijen. Toen ik zwanger raakte na acht maanden, hadden we dit ook voor hte eerst gedaan. Daarvoor deden we het vooral tijdens de vruchtbare periode. Om de dag schijnt een betere optie te zijn. Veel succes.
 
Hai,

Ik heb ook vorige maand een miskraam gehad. Ik ben zodra ik het zeker wist meteen weer gaan tempen, deed ik daarvoor ook al. Ik kan dus aan mijn temp. zien wanneer we kunnen stoppen met klussen. Ik ben na 7 dagen na het stoppen met bloeden begonnen met om de dag. Ik heb 3 dagen geleden mijn eisprong gehad en was ong. 14 dagen na het stoppen met bloeden; dus 1 week te laat als je zou uitgaan van 28 dagen. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad (werd voor mijn zwangerschap al wat stabieler). Misschien als je nu start met tempen kan je in ieder geval zien wanneer je kan stoppen met om de dag klussen. Veel succes!

Anna V.
 
Terug
Bovenaan