Cyclus na miskraam

<p>Ben erg benieuwd hoe jullie cyclus is na een miskraam? Die van mij inmiddels 4 maanden geleden, maar merk o.a. veel meer afscheiding te hebben en de menstruaties zijn ook heftiger. De ene keer een 'nette' cyclus en de andere keer weer een week over tijd... Herkenbaar? En hoe lang duurt het eigenlijk weer voor dit 'op de rit' is? </p><p> </p>

Hallo,
Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Sterkte!

Na mijn eerste miskraam werd ik precies 28 dagen later ongesteld. Deze was heel heftig..

Na mijn 2de miskraam zat er 35 dagen tussen en deze keer was het niet zo extreem, maar wel erger dan een normale menstruatie.

Eigelijk daarna altijd weer een normale cyclus gehad.

Misschien kun je de huisarts eens vragen? Heb je wel een controle gehad om te kijken of alles schoon is?

Groetjes

Hi!
Heb idd een controle gehad - toen bleek dat niet alles schoon was. Sinds 1.5 maand ofzo nu wel schoon, na eennalaatste menstruatie. Misschien dan toch maar eens even contacten met huisarts idd!
Heftig zeg - 2 miskramen. Dat is nu een beetje mijn 'doemscenario'- hoop echt dat het er bij 1 blijft - vond het best een heftige ervaring! Sterkte jij ook!
Groetjes

Bij mij duurde het ook heel lang voor ik uberhoubt weer een cyclus had. En die is nooit regelmatig geworden worden omdat ik 5maanden na mijn mk zwanger ben geworden en nog steeds ben. 

1e spontaan 2 en 3e keer curretage en werd elke keer precies 28/29 dagen later ongesteld denk echt dat dit per vrouw verschillend is. 
We hebben nu gelukkig een gezonde zoon mogen krijgen. 
Je zwangerschap blijft spannend na een miskraam. je leest helaas heel vaak dat t misgaat maar ook heel vaak dat het daarna uiteindelijk goed komt. Dus vertrouwen blijven houden. Hopelijk komt het snel goed. 
Groetjes Danielle 

Terug
Bovenaan