cyclus na miskraam

<p>hoi</p><p> </p><p>ik heb 2 weken geleden een spontaan miskraam gehad, mijn baarmoeder is proper, maar heb nog hgc in mijn lichaam, vorige week stond deze op 32. Ik heb al verschillende forums gelezen, maar kan er niet zo goed aan uit. Kan ik een eisprong krijgen met hgc of niet? de gynecoloog zei dat we meteen terug mochten proberen, maar die onzekerheid word me soms te veel. Vind ook dat ze er allemaal zo licht overgaan, het is pech en voila zet je erover.</p><p>Alvast heel erg bedankt</p>

Ik heb een miskraam gehad met 8 weken ... eerst een menstruatie afwachten en daarna is alles weer goed .... ik was na twee menstruaties weer zwanger , ben nu bijna 15 wk 
succes .. maar idd mensen doen er heel luchtig over maar het is echt wel heftig 

Hey,
Wat verdrietig dat je het mee hebt moeten maken. Ik heb in april een ma gehad en 12 april een curettage. Daarna heb ik 1x per week een zwangerschapstest gedaan om te weten wanneer het hcg uit m’n lichaam was. Zodra je een witte test hebt zou je ovulatietesten kunnen gaan gebruiken als je dat wilt. Ik heb na de curettage geen menstruatie gehad en ben inmiddels 28 weken zwanger. Als je er zelf klaar voor bent hoef je niet een menstruatie af te wachten en kan je meteen verder.
Ik hoop dat je snel weer een positieve test zult hebben!

@Rosybo : heel erg bedankt voor je antwoordje, ik wens je heel veel succes met je zwangerschap.
@ danah : heel erg bedankt voor je antwoordje. heb gisteren nog eens bloed laten nemen om te kijken of deze misschien al weg is. Je ervaring geeft me hoop. ik wens je een goede zwangerschap met een wolk van een baby'tje

Wij kwamen er achter dat we 17 September zwanger waren. Helaas mochten we hier maar 10 dagen van genieten. En eindigde dit in een miskraam. Volgens de berekening van de verloskundige zouden we rond de 7/8 weken zijn geweest. De verloskundige heeft gekeken of alles weg was. En voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Weg droom! De verloskundige zei dat we met 2 weken bewijzen van spreken weer zwanger kunnen zijn. Voor ons was de domper groot omdat zwanger worden hier niet van zelfsprekend is. We hebben met ons eerste kindje er ook lang over gedaan 3 jaar. Het heeft vooral geestelijk een grote inpact op je. Heb 4 dagen in een roes geleefd. Daar heb ik nog 3 weken last van gehad. En daarna de schouders er onder gezet. En we wilde er we voor gaan. En verrassing vrijdag 2 november ontdekte we dat er weer een kleinte op komst is.

Oh wat fijn. Krijg er tranen van in mijn ogen, ik wens je veel succes! Mijn hgc is nu ongeveer 7 dus hoop dat mijn
cyclus zich snel herstart, maar durf niet te hopen en zeker geen eisprongmeters te gebruiken. Ben heel erg bang geworden het is nu bijna 3 weken geleden maar heb wel vaak een terugslag waar ik niets anders doe dan huilen.

Ik heb 22 oktober een miskraam gehad. Ik zou ongeverr 5 weken zijn geweest dus een vroege miskraam. Nu is hrt inmiddels dag 31 en nog geen ovulatie of menstruatie te bekennen. Het kan dus helaad ook even duren en ben ook best angstig dat ik geen cyclus meer heb aangezien dit 4 jaar terug ook zo was een jaar lang gren cyclus gehad mogelijkheid PCOS diagnose is nooit geateld hoor maar ben er nu wel bang voor het was in ronde 2 al raak dus weet officieel niet eens wat me cyclus duur is dus kan nergens op aan en had het ook niet zo snel verwacht

Terug
Bovenaan