Cyclus na miskraam

<p>Afgelopen zaterdag had ik voor het eerst bloedverlies. Afgelopen maandag een echo gehad en daarop was te zien dat het inderdaad niet goed zit. Gisteren bloedgeprikt en ook mijn hcg waarde is niet goed. Passend bij 4 a 5 weken zwangerschap terwijl ik 6 a 7 weken zou moeten zijn. Volgende week wordt dat nog een keer geprikt om te kijken of het afneemt. </p><p>Ik ben benieuwd naar ervaringen na een miskraam. Hoe snel kwam je cyclus weer op gang? Hoe lang duurde het bloedverlies? Heb je een cyclus afgewacht of niet en waarom? </p>
 
Wat verdrietig van je miskraam. Hier duurde het vloeien maar vijf dagen ongeveer en had ik na 20 dagen een positieve ovulatietest (smiley van cb) daarna weer een stabiele cyclus van 28 dagen. Wij hebben geen cyclus afgewacht omdat je toch pas ovuleert als het lichaam schoon is en er word wel eens verteld dat je baarmoeder schoon gemaakt word door de miskraam dus een grotere kans op zwangerschap. Hier helaas niet het geval maar wij hebben de ronde iniedergeval niet gemist. Zelf vind ik het wel fijn om deze ronde en de ronde erna wel ovulatietesten te begruiken zodat wij iniedergeval wisten hoe dat de cyclus zou zijn.Heel veel succes, sterkte en hopelijk snel weer een zwangerschap! 
 
Dankjewel! Ik was in de tweede ronde zwanger, had nog geen regelmatige cyclus dus ga ook ovulatietesten gebruiken. Hoop dat het vloeien en de pijn snel stopt. Heb ook nog enorm pijnlijke borsten, dus hoop dat ook dat snel voorbij is. Ik had zaterdag tot en met maandag bloedverlies bij afvegen. Nu heb ik wel echt een maandverbandje nodig sinds gisteren. Vanaf wanneer zou ik dan moeten gaan tellen? 
 
Ik heb 22 oktober een miskraam gehad wel vroeg was 4+2 maar mk is mk.. 23 okt begon begon het bloeden heeft maar 4 dagen geduurd. Helaas duurde het hierna 5 wrken voor ik weer een ei had na 11 dagen weer ongesteld geworden wat weinig was. En nu deze cyclus helemaal verwarrend NOD was gister maar al vanaf zaterdag roze bij afvegen en soms in inlegger. Geen idee of dit nu me ms was of niet. Me temp is sinds gister gedaald.Je lichaam kan dus even nodig hebben weer opnieuw op te starten
 
Ik heb op 2 nov een miskraam gehad bij 6 weken. Daarvoor 1.5 week licht bloedverlies en in totaal 6 weken gevloeid. Vreselijk lang.. 
Op 14 dec testte ik pas weer negatief en op 18 december vloeide ik opnieuw. Dit leek op een menstruatie, maar kon dit niet zijn. 
Nu heb ik vandaag op de 25e dag van de cyclus, geteld na 18 dec, weer licht bloedverlies. Aan mijn migraine en buik te voelen wordt dit een menstruatie. D it zou dus op dag 26 starten. Normaal is mijn cyclus 29 dagen, maar de eerste cyclus na de pil was ook 26. 
Ik wil ovulayietesten zo lang mogelijk uitstellen. Ik heb dit 1 maand gedaan en werd er zo kriegel van.. uiteindelijk zijn wij na 2 'serieuze' maanden zwanger geraakt de vorige keer. Ik hoop met heel mijn hart dat het nu ook snel raak is. Ik vond de miskraam en de lange nasleep mentaal vreselijk zwaar. Zorg goed voor jezelf in deze tijd!
 
Ik hsd op 30 december positief getest, op 1 januari begon het bloedverlies. Op echo wel hartactiviteit met 6 weken maar met 7 weken niet meer. Vervolgens 35 dagen gevloeid, inclusief 2x inbrengen van tabletten om de miskraam op te wekken. Menstruatie op 26 februari. Op 23 maart een positieve test en inmiddels ligt er een meisje van bijna 7 weken naast me te snurken ?
 
Terug
Bovenaan