Cyclus na Miskraam (?)

<p>Há dames! </p><p>Korte vraag; zijn er dames die een miskraam hebben gehad, én nog weten hoelang het duurde voordat hun cyclus weer op gang kwam?</p><p>Groetjes Emilou</p>

Ja, ik heb 13 april met 5 weken een tweede vroege mk gehad en zojuist een hele positieve ovulatietest. Mijn cyclus is dus zoals altijd 28 dagen en mijn ovulatie dus precies op 14 dagen (na mijn mk).
Nu voor de derde ronde. Was twee keer direct "raak" en twee keer een vroege mk met 5 weken :(

Hoi Sunkissed,
wat ontzettend rot dat je dat heb moeten meemaken! Probeer positief te blijven, driemaal is scheepsrecht ?
Met 8,5 week kreeg ik een miskraam. En ondanks dat mijn verloskundige me ontzettend goed heeft begeleid, zit ik toch af en toe met vragen; (zoals deze). 
Bedankt voor je antwoord! ?

Ik was 8 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg. Op 5 maart heb ik een currerage gehad en vanaf dat moment 3 weken later mijn ovulatie. Dit hield ik bij met de ovu test en daarna 2 weken later ongesteld (cyclus 38 dagen). De verloskundige had al verteld dat de eerste keer ongesteld worden na de miskraam zn 4 a 6 weken kon duren..
Hierna was mijn ovulatie op dag 14 (24 april), dus neem aan dat mijn cyclus nu normaal loopt.

Ik heb bij 11 weken een miskraam gehad. Na 5 weken werd ik weer ongesteld.
Gemiddeld is tussen de 5 en 8 weken. Dus mocht je na 8 weken nog niet weer ongesteld worden zou ik even een afspraak maken als ik jou was.

13 maart had ik een mk met 8 weken 2weken erna was ik schoon en woensdag weer een postieve zwangerschapstest. Mij eisprong was op dag 29 getelt vanaf de mk.

16 januari missed abortion met 9 weken
19 januari mk opgewekt met cyotec
8 februari alsnog met spoed gecurreteerd
5 maart ongesteld
1 april positieve test ❤

16 januari missed abortion met 9 weken
19 januari mk opgewekt met cyotec
8 februari alsnog met spoed gecurreteerd
5 maart ongesteld
1 april positieve test ❤

Terug
Bovenaan