cyclus na miskraam

Hoi allemaal,
Ik ben hier al een tijdje niet geweest,wel meegelezen trouwens. Ik heb begin juni een miskraam gehad en sindsdien is mijn cyclus erg in de war! Cyclus varieerd van 34 tot 48 dagen! Nu heb ik 3 weken geleden een menstruatie gehad(dacht ik) wel veel minder dan normaal en erg donker van kleur. Nu heb ik sinds vandaag echt bijna zwarte stolsels(oud bloed).Sorry voor de details....Ik snap er echt niks meer van....kan dit geen ongi noemen...wat is het dan? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik temperatuur ook maar daar klopt geen snars van...ben verpleegkundige dus heb onregelmatige diensten...Ik heb 2 december een afspraak bij de gynaecoloog.
Hou jullie op de hoogte
Liefs Esther
ps: Heb dit berichtje ook op het zwanger worden na een miskraam gezet maar heb daar helaas nog geen reactie gehad.
Wil ook graag weten of het kan dat ik zwanger ben en oud bloed verlies?
thanks for listening...
 
hoi esther

ben je na je miskraam gecontroleerd op evt resten in je baarmoeder die zijn achter gebleven? Mischien zijn het oude stolsels nog....
verder temparaturen heeft alleen zin op vaste tijdstippen.
donkere stolsels duid niet echt op een zwangerschap.
wens je veel suc6 bij de gyn

groetjes
danielle
 
Mijn cyclus was na mijn miskraam ook erg in de war. Veel langer dan normaal en temperaturen bleek geen zin te hebben. Er klopte bij mij ook geen snars van en ik controleerde echt op vaste tijden! Ik stond op het punt naar de ha te gaan maar nu blijk ik zwanger te zijn. Niet nodig dus! Maar ik heb toen van de vk de tip gekregen dat wanneer mijn cyclus langer dan een half jaar van slag zou zijn dat ik dan naar de ha moest. Ik denk dat je afspraak bij de gyn goed is.
 
Terug
Bovenaan