cyclus na miskraam

Hallo dames,

Even een vraag jullie..

In mei heb ik een missed abortuin gehad en curretage ondergaan na een zwangerschap van bijna 12 weken. Eerste cylcus vanaf de curretage duurde 33 dagen (is normaal voor mij) nu zit ik op dag 47 en wacht nog steeds af.. op dag 35 en 40 een test gedaan maar negatief.. Durf eigenlijk niet weer te testen.. iemand nog tips of ervaringen?

Ik testte ook pas na 9 dagen positief. Sommige vrouwen maken langzaam het hcg hormaan aan, en daardoor test je later positief. Zelf zou ik nog een test doen, voordat ik de ha of vk zou bellen. Dan kan je tenminste zeggen dat de test mog negatief aan geeft.

Succes!

Bij mij duurde het 5,5 week na een miskraam bij 5,5 week. Menstruatie was hetzelfde als eerder, maar werd aangekondigd door 2 dagen licht roze. Wat is jullie ervaring bij de 2e cyclus na de miskraam?

Mijn eerste cyclus bij beide miskramen dit jaren (beide ook curettage gehad) waren opvallend kort. 24 en 26 dagen. Daarna weer rond de 36 dagen. (Voor mij normaal) Maar heb nu weer een kortere. Het is gewoon een rommeltje bij mij. En de vorige cyclus tussentijds bloedverlies.

bij mij was de eerste ook na 24 dagen, 18 dagen heftig ongesteld geweest, tweede 54 dagen, derde na 49 dagen opgewekt met provera, nu zit ik weer te wachten, dag 46 alweer :(   wel gister en eergisteren heel lichtroze afgeveegd in de ochtend, vandaag weer niks, lijkt dus niet door te zetten

Terug
Bovenaan