Cyclus na MK

Hoi,

Vorige maand werd ik na heel even zwanger te zijn geweest toch ongesteld. Dat was dinsdag 22 juni. Ik had daarvoor altijd een cyclus van 26/27 dagen, het is nog nooit langer geweest. Nu zit ik op mijn 27e dag. Nog niets, maar ik hoor vaker dat dat na een MK je hormoonhuishouding van slag kan zijn. Wie heeft hier ervaring mee?
Groetjes,
Martine

Hoi Martine,

Ik ben na mijn MK (prille zwangerschap) na 2 weekjes ongi geworden. Vanaf dan begon ik te tellen voor mijn nieuwe cyclus. Ik vind niet dat de MKbloeding meetelt als ongi maar sommige dames vinden van wel. Wanneer ben jij beginnen te tellen dan?

Mijn gyn heeft me idd wel gezegd dat mijn hormoonhuishouding een beetje ontregeld kan zijn.

Succes!

Mijn vorige NOD was op zaterdag 19 mei, toen had twee dagen achter elkaar een positieve test (zaterdag en zondag). Op dinsdag werd ik toen "ongesteld" dus ik ben gaan tellen vanaf dinsdag 22 juni.

Re:
sandra2 19-07-2004 12:11:04

na een mk schijn je ook wel extra vruchtbaar te zijn ik hoop het voor jullie liefs sandra

==============================
ik dacht juist dat je na een miskraam meer kans hebt op een miskraam, tenminste dat is wat ik heb gelezen. Ik wil niet ontmoedigen, maar...

Ik had voor mijn mk een zeer regelmatige cyclus die nu na een half jaar pas weer de oude is.Ik heb ook gehoord dat je na een mk extra kans hebt,maar of dat nu echt waar is....xxx

Terug
Bovenaan