<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">O dames wat heb ik toch een hekel aan onduidelijkheid! Ik zit nu op CD 35, normaal gesproken ben ik nu al 'lang en breed' ongesteld. Net een kruidvat 2v5 test gedaan en deze is echt omowit..</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Qua ms heb ik ooit maar 1 uitschieter gehad, waarop ik op deze dag ongesteld werd. Maar ik heb nul klachten van een aankomende ms - af en toe steken, maar geen bekende borrelende buik pijnlijke borsten of wat dan ook. Op dag 11 van deze cyclus duidelijk veel rekbaar slijm gehad en op de late avond van dag 18/ 19 een positieve sensitest ovulatietest , die had ik aangeschaft na mijn vroege miskraam van vorige maand( toen had ik getest voor NOD...dom, wat uiteindelijk op mijn NOD toch een bloeding werd wat 'netjes' mijn ms van 4 dagen bloeden volgde). DIt kwam ook overeen met de maanden daarvoor, eerst veel rekbaar slijm voor 1 a 2 dagen en paar dagen later een positieve ovulatietest.</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Ik had dit keer zelfs een foto ingestuurd naar die klantenservice en kreeg bericht terug dat ik inderdaad mijn piek had gevonden. Zou mijn lichaam door die vroege miskraam toch uit balans zijn geraakt? Als ik daadwerkelijk mijn eisprong heb gehad na die positieve ovulatietest zou er toch al wel wat te zien moeten zijn op de zw-test als het raak is?</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Nu is het hele proces na een miskraam me onbekend, ik lees overal dat het wel langer dan zes weken kan duren voor je ongesteld wordt. Maar dit kan toch niet als je wel een eisprong hebt gehad? Dan word je toch , normaal gesproken, gemiddeld na 14 dagen weer ongesteld? Dit zou dan eerder betekenen dat als het zes weken duurt, je eisprong ook later in je cyclus is.. Of snap ik er nu stiekem niks meer van haha? Ben echt even in de war..</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">De kans dat de ovulatietest vals positief was en ik uiteindelijk later in mijn cyclus mijn daadwerkelijke eisprong heb gehad schat ik klein in, gezien het feit dat het cervix slijm duidelijk ( althans dat denk ik dan ) aangaf wanneer mijn vruchtbare periode is begonnen. En ook al is de eisprong toch wat later geweest dan in de 48 uur volgend op de positieve test, zou er toch nu ook al wel wat te zien moeten zijn op een zw-test?</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Mijn hoop is in ieder geval vrij minimaal geworden na de test van net :-( Ik wacht deze week nog af en als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden bel ik wel even de HA. (?) Wat denken jullie ?</span></p>