Cyclus na mk

Hoi allemaal,

Ik heb een paar weken geleden een mk gehad, dit was mijn tweede en daartussen ook nog een bbz.
Bij de eerste 2 keer ben ik me niet bewust geweest van mijn cyclus daarna omdat ik mijn lijf eerst rust wilde gunnen voordat we er weer voor gingen. Maar nu hebben we heel sterk het gevoel dat we er weer voor willen gaan.

Klopt het dat je moet gaan tellen vanaf de dag dat ik ben gaan bloeden?
De eerste twee keer ben ik redelijk snel weer ongesteld geworden, volgens mij volgens een gewone cyclus.
Als ik tel vanaf de dag van de bloeding zit ik nu op dag 29. Voor de mk heb ik  3 mnd een cyclus van ongeveer 26 dagen gehad.  Normaal heb ik altijd ruim een week van te voren krampen maar nu voel ik nog helemaal niets!

Ik vind het zo moeilijk, ergens hoop ik heel erg dat het weer raak is. Maar ja dan zou het van 2 keer klussen zijn en dat schiet ook niet echt op he?
En ik ben ook bang voor de teleurstelling als ik ongesteld word.

Beetje vaag verhaal volgens mij maar wilde het even met jullie delen!

Liefs Janneke

hoi janneke..

toen ik zwanger werd hadden we die cyclus ook maar 2 keer geklust omdat ik gordelroos had (erg pijnlijk) en dus echt geen zin had.
en toch was het raak.

hert gaat erom of je het op het goede moment doet!

groetjes

Helaas...
Had net al wat donker bloed. Het is nog niet doorgezet maar dat zal waarschijnlijk ieder moment gebeuren.
Op naar de volgende ronde dan maar!

Groetjes Janneke

He Janneke,

Had je last van veel bloed? Ik had namelijk 3 dagen voor mijn NOD ook een beetje donker bloedverlies en dachtdus dat mijn ongi idd op zaterdag zou komen. Maar niet dus, ongi bleef uit en op zondag testte ik positief! Geef dus nog niet op, het kan nog ;-)
Zal voor je duimen dat je ongi toch niet doorzet.

groetjes,
Dion

Nee het was echt maar een heel klein beetje donkerrood en slijmerig..
En normaal heb ik ook altijd behoorlijk wat buikpijn van te voren maar nu maar een beetje.
Maar ik heb ook totaal geen zwangerschapsklachten zoals pijnlijke borsten, had jij dat wel Dion?
Eigenlijk moet ik niet te veel hopen want dan is het zo'n teleurstelling maar ja!

En inderdaad Carina, onze tijd komt!

Terug
Bovenaan