cyclus na stoppen met de pil

<p>Hi all! </p><p>Ik hoop dat er meer vrouwen die pas gestopt zijn met de pil mij kunnen helpen. </p><p>Dit jaar ben ik gestopt, vanaf dat moment heb ik een regelmatige cyclus gehad. Nu zit ik in  maand 6 .. ben al 5 dagen overtijd en alle testen zijn negatief. Wie o wie heeft dit ook meegemaakt .. </p><p> </p><p> </p>
 
Geen ervaring, maar mijn cyclus had in het begin wel wat schommelingen qua lengte. De ene maand 28 dagen of 22. Uiteindelijk was het de afgelopen 2 maanden elke keer 22 dagen. Misschien nog eventjes afwachten en anders contact opnemen met je huisarts?
 
Waarschijnlijk is je eisprong dan toch later geweest dan je had gedacht, waardoor je ook later ongesteld word (en later positief zou testen dan je dacht indien je zwanger zou zijn). Vaak duurt het wel een jaar totdat je helemaal regelmatig bent na het stoppen met de pil... Ik spreek (helaas) uit ervaring. Ik had deze cyclus precies hetzelfde namelijk als jij.
 
Ben vandaag ook langs de HA geweest. Die verklaarde me voor gek dat ik er nu al was. Volgens haar kan ik alleen afwachten tot ik ongesteld wordt .. bedankt iig voor jullie reacties!! 
 
Terug
Bovenaan