Cyclus na vroege miskraam

Hallo,

Ik heb de afgelopen maand een zeer vroege miskraam gehad. Ik had een positieve test op dag 33 en werd toch ongesteld op dag 34. Heb normaal een cyclus van 28-29 dagen. Volgens de huisarts was dit een vroege miskraam.

Nu ben ik even in de war over het uitrekenen van mijn "goede dagen" voor deze maand.

Moet ik nu uitgaan van dag 34 (de dag waarop ik ongesteld werd) als eerste cyclusdag of moet ik toch uitgaan van 28/29 dagen. Het maakt voor wat betreft het klussen nogal een verschil. Als we kunnen uitgaan van die 34e dag kunnen we nog ff wachten, anders moeten we als de brandweer aan de slag.

Groet,
Hester

Welja.. ik reageer ook gewoon even hier haha.

Ik heb ook een mk gehad voor ik zwanger werd van Mandy en die maand erop had ik 1,5 week later dan normaal mijn eisprong (dat was de laatste eisprong voor ik op de Clomid over ging). Ik zou gewoon tussen de tijd dat je normaal gesproken je ei zou krijgen en zeg maar 1,5 week erna, om de dag klussen.. dan zit je sowieso goed (moet er zelf niet aan denken zolang om de dag klussen maar dat is een ander verhaal haha).

Groetjes F.

Welja.. ik reageer ook gewoon even hier haha.

Ik heb ook een mk gehad voor ik zwanger werd van Mandy en die maand erop had ik 1,5 week later dan normaal mijn eisprong (dat was de laatste eisprong voor ik op de Clomid over ging). Ik zou gewoon tussen de tijd dat je normaal gesproken je ei zou krijgen en zeg maar 1,5 week erna, om de dag klussen.. dan zit je sowieso goed (moet er zelf niet aan denken zolang om de dag klussen maar dat is een ander verhaal haha).

Groetjes F.

Hallo Hester,

Na een miskraam, ook een hele vroege, kan je cyclus nog best een hele tijd van slag zijn. Dus wanneer je weer een eisprong hebt, is niet goed te zeggen. Bij mijn eerste miskraam (niet noemenswaardig overtijd geweest) duurde het meer dan tweeeneenhalve maand, bij de tweede (weer heel vroeg) was het (voor mij normaal) 31/2 week na de eerste dag van de miskraam. Ga ervanuit dat je eerste cyclusdag de eerste dag van je miskraam was, en houd je temperatuur in de gaten. Om de dag vrijen tot je een sprongetje in je temperatuur hebt. Oja, niet teveel hoop hebben als je borsten na de eisprong meer zeer doen dan normaal, bij mij hebben ze na beide miskramen nog erg zeer gedaan, beide keren had ik goede hoop maar helaas!

Succes!

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan