Cyclus onregelmatig, wanneer eisprong?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi (aanstaande) mama's,</p><p>Hier een probleempje met mijn cyclus. Wij willen graag een tweede. Eerste is nu bijna 13 maanden oud en krijgt nog borstvoeding. Ben sinds de geboorte 2x echt ongesteld geworden en een keer een vage, lichte bloeding. Dit ook zeer onregelmatig, terwijl ik voor mijn zwangerschap altijd de klok erop gelijk kon zetten en een cyclus van 28 dagen had. Nu maak ik gebruik van ovulatie testen van 2bsure om mijn eisprong op te sporen. Helaas tot nu toe geen knal test gehad maar vind het ook lastig om te bepalen wanneer ik nu zou moeten testen. Ben hier overigens ook niet super consequent in haha. Nu had ik, uitgaande van mijn vorige menstruatie, al op dag 4 moeten zitten als ik ongesteld was geworden. Dit is nu dus niet het geval, ook niet zwanger. Maar nu dus net een ovulatie test gedaan en toch een heel licht streepje. Ik snap er niks meer van en hoop zo dat mijn cyclus weer een beetje regelmatig wordt zodat we meer kans maken. Dames die tips hebben? Alvast bedankt voor het lezen.</p>

Door de borstvoeding kan je cyclus van slag zijn. Dan kan je het beste ovu testen gebruiken 

Terug
Bovenaan