<p>Hallo dames, </p><p>Inmiddels na half internet te hebben afgezocht ben ik nog niks wijzer. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! </p><p>Op 10 aug hadden wij een positieve test. Helemaal blij natuurlijk. Alleen op 17 aug begon de onzekerheid. Vanaf die dag elke ochtend met afvegen een klein beetje bloed. Niks om je zorgen om te maken volgens de verloskundige zolang het niet gepaard ging met buikpijn en meer bloedverlies! </p><p>Op 30 aug kregen we een vervroegde echo ik zou hier 6 wkn en 2 dgn zijn. Alleen was het vruchtzakje 5 wkn. Ik hield hoop. Op 31 aug kreeg ik enorm last van mn rug wat uitstraalde naar mn liezen en wist ik eigenlijks al genoeg! Op 4 sept is het vruchtzakje eruit gekomen en daarna nog 4 dgn enorme na weeen met bloedverlies gehad. Ik was deze dag 7 wkn zwanger. Nu nog een klein beetje bloedverlies! Stelt niet veel voor. </p><p>Maar nu!! De gynaecoloog en de verloskundige zeiden beide dat na 4 tot 6 weken je menstruatie weer komt. Nu was ik een beetje aan het uit rekenen wanneer dit ongeveer zou zijn en wanneer ik evt weer een eisprong zou hebben. We hebben het er nog niet echt over gehad wat we gaan doen, maar zou wel graag weer zwanger willen worden. Aan de ene kant heb ik zo iets we wachten 1 menstruatie af en aan de andere kant denk ik als we de natuur nu zijn gang laten gaan en het is zo. Dan heeft het zo moeten zijn! </p><p>Maar reken ik nu vanaf de eerste dag dat ik meer bloedverlies kreeg dit zou dan 1 sept zijn of moet ik vanaf de dag dat het vruchtzakje kwam rekenen dit zou dan 4 sept zijn? </p><p>Hopelijk kunnen jullie mij hier meer duidelijkheid in geven??. </p><p>Alvast bedankt. </p><p>Groetjes Elisabeth</p>