Cyclus overhoop of meer aan de hand?

<p>Hoi Dames,</p><p>Mijn vriend en ik proberen voor de 3e keer zwanger te worden na helaas 2 miskramen te hebben gehad. Ik kende mijn eigen lichaam (cyclus, symptomen etc) altijd erg goed, maar na de laatste miskraam is mijn lichaam totaal veranderd. </p><p>Ik begin te vertellen bij mijn cyclus van 33 dagen, hierna rond ovulatie/eisprong geklust (sentitest ovulatietesten gedaan). Hierna kreeg ik 9 dagen na mijn sprong een bloeding van 3 dagen wat in mijn ogen een menstruatie leek aangezien de hoeveelheid bloedverlies ('s nachts steeds geen bloedverlies). Hierdoor had ik maar een cyclus van 20 dagen. Nu heb ik vandaag voor de 2e dag (nu 11 dagen na het bloedverlies/menstruatie) bruin verlies. Iemand enig idee wat dit allemaal betekent?  Slik de Multi Zwanger Worden van etos, samen met tarwekiemolie. Ben ook al een week geregeld misselijk en 3 dagen erg pijnlijke borsten.</p><p> </p><p>Sorry voor het lange verhaal, maar ik weet het allemaal even niet meer! </p>
 
Hi Monnikje, ik kan je geen antwoord geven. Wel vind ik het heel rot voor je dat je je lichaam even niet meer snapt en dat je 3 miskramen hebt gehad, lijkt me pittig! Heel veel succes in ieder geval, hoop dat het snel raak is voor jullie en dat alles dan goed blijft gaan.
 
Ik heb in juli een miskraam gehad na 10wk zwangerschap (na 8wk bleek hartje niet meer te kloppen). Sindsdien was mijn anders altijd zo regelmatige cyclus ook helemaal in de war. Dan weer lang, dan weer kort, dan weer bijna niet bloeden, dan weer een week lang bloeden... en dus niet zwanger worden. 
Ik ben sinds afgelopen cyclus begonnen met Vitex agnus castus om mijn hormonen te balanceren en voila: Een normale cyclus van 28 dagen, met een eisprong op dag 12 en een bevruchting... helaas al voor NOD weer misgegaan (ik had dinsdag een positieve test, maar daarna werden ze weer lichter en nu bijna niet meer zichtbaar).
Maar.... blijkbaar "werkt" het wel weer. Ik wijt dat wel echt aan de Vitex, dus ik ga er mee door en heb goede hoop voor de komende maanden. Ik merkte de eerste week na het gebruik van Vitex al dat mijn hormonen veranderden. 
Ik heb geen aandelen, haha, gewoon een tip!
 
Terug
Bovenaan