<p>Hallo dames,</p><p>Het is alweer een poosje geleden dat ik op het forum actief was. Dit omdat ik er teveel mee bezig was en mezelf helemaal gek maakte. </p><p>Nu zijn we al een poos bezig zwanger te worden. Ik heb / had altijd een keurig regelmatige cyclus van 26 dagen. Soms een dag langer of korter maar veel meer speling was er nooit. </p><p>26 december werd ik keurig op tijd ongesteld. </p><p>Maar vervolgens 16 januari al weer. Of nouja heel licht bruin naar roze iedere dag ietsjes en een dikke week later helder rood tot 28 januari. Dus mijn menstruatie kwam zowat een week te vroeg en hield plots ook bijna 2 weken lang. Daarbij had ik helemaal geen last van chagrijnigheid en opgeblazen gevoel wat ik anders altijd wel heb</p><p>Nu ben ik na de menstruatie weer met ovulatietesten begonnen, en heb gelukkig wel weer een lh piek gevonden maandag. </p><p>Iemand enig idee waarom die vorige menstruatie zo vroeg en zolang duurde? Begin dan (omdat het ook al zolang duurt) te denken dat er hormonaal toch wat niet gied is. </p><p>Huisarts geeft ook aan dat het "normaal" is dat je soms een andere cyclus hebt. Maar goed ivm kinderwens is het wel irritant omdat je niet weer waar je aan toe bent dan he. </p><p>Iemand zoiets ook eerder meegemaakt?</p>