Cyclus(sen) overgeslagen

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het overslaan van één of meerdere cyclussen. Na heel regelmatig te zijn geweest blijft mijn menstruatie nu ineens uit.</p><p>In september 2019 ben ik gestopt met de pil (vanwege onze kinderwens). Daarna kwam mijn menstruatie na 23 dagen al op gang en ben ik vervolgens heel regelmatig geweest met 28-29 dagen. In feb. ineens een uitschieter naar 36 dagen, daarna weer 28. </p><p>Nu zit ik op dag 58 en duurt mijn cyclus dus ineens veeeel langer. Testen heb ik regelmatig gedaan maar zijn negatief. HA heb ik gezien op dag 42, ik moest afwachten maar word nu toch wat ongerust (en erg ongeduldig haha). Wie heeft er ook ervaring met ineens een langere cyclus?</p><p>En klopt het dat wanneer je niet ongesteld bent geworden er wel een "nieuwe" cyclus begint en je wel een ei kunt krijgen? </p>
 
Hey hey! Vanaf het stoppen met de pil heb ik altijd een cyclus gehad van 28/29 dagen. Sinds juni 2019 lopen wij in het ziekenhuis. Mijn man heeft verminderde vruchtbaarheid. 
Maar mijn cyclussen tikte als een klokje! 
mij december had ik in eens een cyclus van 64 dagen. Ik was toen al onder controle in het ziekenhuis. Rond dag 15 (als ik me goed herinner) was er 1 eitje goed aan het groeien. De dag erna keken we... weg!! Bloedgeprikt maar geen eisprong gehad. Toen weer moeten wachten op een groeiend eitje. Uiteindelijk had ik op dag 36 mijn eisprong. 
het kan dus dat een eitje weg trekt en verdwijnt. Dit moet natuurlijk niet te vaak gebeuren maar in het ziekenhuis was er bij 1x nog geen paniek. 
doe je ovulatie testen? Ik zweer bij die van action. Doe ze iedere ochtend en leg alles onder elkaar van de hele maand. Zo zie je het streepje oplopen. Zodra er een streepje begint te komen doe ik ze 2x per dag. 
je kunt dan mooi je piek zien. 
succes! Niet te veel stressen! 
Ik heb vanmorgen een positieve test gehad. Dus het zegt niks! 
 
Fijn dat je zo snel reageerde! Jullie hebben er al een heel traject opzitten zo te lezen. Ik hoop dat het deze ronde, gezien je positieve test, mag lukken voor jullie! 
Het stelt me wel wat gerust wat je zegt over het wegtrekken van het eitje. Dat kan het dus ook nog zijn. Goeie tip van de ovulatietesten. Heb ze 2 rondes gebruikt maar ik denk niet helemaal goed/lang genoeg want het duidelijkste streepje was bij allebei de keren lichter dan de controlestreep. Geen idee alleen waar ergens in de cyclus ik nu zit maar ik ga het weer proberen! Ik probeer me er niet te druk over te maken. Lukt aardig maar het afwachten is soms wel heel moeilijk haha. 
 
Terug
Bovenaan