Cyclus steeds langer

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje m.b.t. mijn menstuatiecyclus, ben vanaf mei gestopt met de pil en ben begonnen met een normale cyclus van ± 28 dgn, deze wordt alleen maar met de maand langer, van 30 naar 34, naar 37 dgn!
Wie heeft dit ook gehad, enig idee waar dit aan kan liggen?. Heb de laatste keer (deze maand) echte zwangerschapsverschijnselen (gevoelige, zere borsten, veel plassen) gehad, maar toch (zeer onverwachts en laat) ongesteld of wellicht vervroegde miskraam(?). heb het idee dat mijn ovulatie steeds wel gewoon "op tijd" is. Zijn er meer meiden die deze ervaring delen?

Ik herken dit wel. Toen ik net met de pil gestopt was (8 mnd geleden), had ik een cyclus van 31/32 dagen. Daarna werd het steeds langer en vorige maand zat ik al op 38 dagen. Helaas niks aan te doen. Misschien komt het ook wel door de spanning, ik weet het niet. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze maand wordt....

Hoi, ik beneind februari gestopt met de pil en de eerste 2,3 maanden zat ik op 30 dagen. Daarna werd het alleen maar langer. De laatste keer dat ik ongesteld was was op 2 september en ik zit dus nu nog te wachten. Ik durf eigenlijk geen test te doen want alle vorige keren toen ik die deed werd ik de dag erna ongesteld. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ik ga in ieder geval van de week toch maar een testje doen en als dat niets uithaald ga ik naar de ha om te vragen wat en hoe dit zit. Ik wens je in ieder geval veel succes.
Groetjes Marijke

Simone en Marijke, bedankt voor jullie reacties, ik ben erg benieuwd naar jullie verdere verloop, laat het me nog eens weten.. en tevens succes

Terug
Bovenaan