cyclus steeds langer

hi dames

Er is vast wel een ervaren lady die hier raad mee weet! na mk 2 cyclussen 28 dagen en nu al 2 keer 33 dagen en periode van rode duivels duurt ook veel langer van 4 naar 6 dagen! Ik snap er niets van
Kan best wel wat advies gebruiken
veel liefs joyce

Hallo Joyce,

Ik kan je niet echt advies geven maar mijn ongi is ook wel een beetje anders dan voor de mk. Na curettage precies na 28 dagen ongi daarna 27 dagen daarna 29 dagen gemiddeld toch nog wel 28 dagen dus vrij regelmatig. Ik ben 4 dagen ongi en het komt de eerste dag langzaam op gang, en daarna barst de bom, veel heftiger dan ooit maar dat duurt dan een paar dagen. En dan is het over, steeds hield ik tot mijn eisprong gekleurde afscheiding. Ik zit nu in de eerste cyclus dat dat helemaal weer voorbij is. Ik heb nu het idee dat het weer op de rit is.

Wat ik wil zeggen is dat het bij iedereen op een andere manier toch wel een beetje van slag is. Het erge is dat dat je best wel onzeker maakt. Bij mij is dat wel het geval. Heb net mijn vruchtbare dagen achter de rug. Ik hoop dat ik wat op de juiste momenten heb geklust. Het is nu maar weer afwachten. Misschien vanavond nog een laatste keer want ook ik ben onzeker en wil mijn ei niet missen.

Meid heel veel succes ik hoop echt dat het snel raak mag zijn.

Liefs van mij.

Terug
Bovenaan