cyclus van 17 dagen of innesteling?

Hallo Dames,

Ik zit nu op dag 1 van mijn cyclus, toe ik vanmorgen afveegde zat er bloed bij maar niet zoals ik gewend ben dit was waterig of licht doorzichtig roze. Kan dit een innesteling zijn en als dat het is hoe lang kan dat duren dat bloeden?

Het zou ook heel goed kunnen dat ik gewoon ongi word aangezien ik net pas geleden gestopt ben met de pil.
Maar wil graag jullie visie!

Bedankt!

Hoi mamasil

Vaak moet je bij een innesteling al 2-3 dagen of langer overtijd zijn, weet niet of dit in jou geval ook zo is. Anders zou ik na een paar dagen in ieder geval een test doen, dan weet je het zeker! Alles is mogelijk, dus laat het even weten....

Groetjes Vic

Ik ben dus nog niet overtijd ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus. De innesteling vin toch plaats 3-8dagen na je eisprong? dat lees ik tenminste op veel site's
Had trouwens ook erg last van ongi buikpijn wat inmiddels weer over is het bloed is nog steeds het zelfde als je bloed kan noemen het is meer licht roze.

Ik wacht het wel af als het weer over gaat doe ik zowieso volgend weekend ofzo een testje.

Groetjes

Klopt, 3 tot 8 dagen na de bevruchting begint te innesteling. Dus dit zou zo'n innestelingsbloeding kunnen zijn. Dit kan best lang duren (mijn schoonzus heeft het 2 weken gehad!), maar is meestal veel minder heftig dan een menstruatie. vaak donker bloed en steed kleine beetjes. Als je overtijd bent, dan is het eitje al ingenesteld, maar zelfs dan kun je nog gaan bloeden want innestelen duurt zeker 2 weken.
Stel dat je zwanger bent, dan maakt je lichaam vanaf nu HCG aan. Bij een hele gevoelige test zou je over 10 dagen positief kunnen testen. Dus daarvoor testen heeft geen zin. Dan heb je nog niet genoeg hcg wat aantoonbaar is in een test.

Meid, ik hoop het voor je.... laat het weten tegen die tijd!

Zelf heb ik ook deze symtonen meegemaakt. Vorige maand nog. Werd na 5 dagen overtijd alsnog ongesteld. Balen.
Natuurlijk hoop ik dat jij zwanger bent.
Ik ben geen arts en expert, dus hoe en wat normaal is kan ik niet zeggen en ik wil je ook niet bang maken.

Sterkte in ieder geval in ik duim voor je.
Laat je het wel even weten?

inmiddels is het bloeden gestopt, wel heb ik nog een beetje last van me buik maar dat alleen als ik er op ga letten.
We gaan het afwachten, ik hou jullie op de hoogte!

groetjes

Het is al bijna een week geleden, maar toch nog ff een reactie. Het kan namelijk ook dat je wat bloed verliest bij je eisprong. Ben je al lang gestopt met anticonceptie? Als je graag zwanger wil worden, hoop ik dat het idd een innestelingsbloeding was. Het beste.

Taraneh

Terug
Bovenaan