cyclus van 28 dagen en toch...

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb een cyclus van precies 28 dagen en we klussen precies in de dagen rond 14 dagen voor mijn menstruatie maar toch wordt ik niet zwanger, hoe zou dit kunnen. Het is 1 x wel gelukt maar toen heb ik een miskraam gehad.
groeten
stella

Hoi, weetje je zou een temperatuurlijst bij kunnen houden. Als jullie al een tijdje bezig zijn zou je naar je huisarts kunnen gaan en die kan je dan doorverwijzen naar een gynaecoloog. Er kunnen namelijk een heleboel dingen aan de hand zijn die je niet aan de buitenkant kan zien. Heel veel succes.

hoi hoi

ik heb zelf ook een regelmatige cyclus,en we vrijen ook om de dag rond de vruchtbaare dagen,maar ben ook nog niet zwanger!!

maar hoe lang ben je al bezig dan?
wij nu 1 jaar,en ben vorige week bij de HA geweest.
ben nu voor de 3e maand aan het tempratuuren,en dat zag er wel goed uit voldens de HA.
mijn vriends zaad word nu onderzocht.krijgenwij deze week de uitslag van.

xxxtam80

Hoi Stella,

Weet natuurlijk niet hoelang jullie al bezig zijn, maar heb je misschien al ovulatie-testen gebruikt. Hiermee kan je makkelijk je vruchtbare dgn zien. Misschien klussen jullie net op de verkeerde dgn, heb je je eisprong eerder of juist later.
Veel plezier met klussen

Kruimel

Hoi, bedankt voor jullie antwoorden.

We zijn nu vanaf feb /maart bezig. Ik was dus in maart zwanger dit was na de 1e keer klussen al! Dit is helaas na 6 weken in een miskraam geeindigt. WIj hebben toen ongeveer dezelfde dagen geklust als de laatste keren. Nu vraag ik me dus af als je eisprong bijv. eerder is of juist later (dan die 14 dg voor je menstruatie) is dit dan standaard eerder of later? Of kan je eisprong de ene cylclus op dag 13 zijn en de andere cyclus op dag 16?

Groeten
Stella

Ik zit wel bij het onderwerp 'als zwanger worden langer duurt' maar misschien denken jullie wel je bent maar net bezig, dit is ook zo hoor. Maar als je dit eenmaal wilt, duurt het altijd te lang.

Terug
Bovenaan