Cyclus van 3 weken?!?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Een poosje terug plaatste ik een bericht over stoppen met de pil en dat ik tussendoor telkens gekke kleine bloedingen had.</p><p>Sinds van de week ben ik erachter doordat ik het in Een app had ingevuld dat er een patroon in zit.</p><p>Het patroon herhaald zich met 3 weken elke 3e week na het eerste beetje bloed begint het overnieuw, en elke bloeding komt er steeds een beetje meer uit.</p><p>Nu heb in de huisarts gebeld omdat ik nu 2 dagen binnen die 3 weken zat en me afvroeg of dit normaal is en of t mogelijk is dat ik een cyclus van drie weken heb.</p><p>Volgende week moet ik bij hun langs komen omdat 3 weken wel erg kort was en nu vroeg ik me af zijn er mensen die een een cyclus hebben/hadden en hun ervaring willen delen, wat zijn de gevolgen als ik echt een cyclus van 3 weken heb.</p><p>Dus ervaring of iemand die hier meer over weet zou je het dan willen delen?;)</p><p>Liefs </p>

Hoi hoi,

Mijn cyclus na verwijderen van spiraal was erg moeilijk te bepalen . Ik was elke dag ongesteld voor een half jaar lang . Toen naar de gynocoloog geweest en die heeft mijn hormonen gecontroleerd en dat was allemaal prima .
Toen progesteronkuur voor 3 weken gekregen en nu onregelmatige cyclus van 2 weken. Moet afwachten nu eerst en eind februari (dan 9 maanden verder) wil mijn gynocoloog pas actie ondernemen . (Hormonen spuiten en dergelijke had ze het over gehad). Dat zou het zwanger worden wel helpen ivm onregelmatige cyclus. 

Terug
Bovenaan