Cyclus van 36 dagen, wanneer begon je te testen??!

A

Anoniem

Guest
<p>Hey meiden, </p><p>Even een vraag..</p><p>Mijn vriend en ik hebben eind vorig jaar besloten om voor een kindje te gaan. Ik heb 28dec mijn laatste pil gehad. 2 Jan mijn Ontrekkingsbloeding. En afgelopen 6 Feb mijn 1e echte ongi!!</p><p>Ik ben natuurlijk al langere tijd mezelf misschien al helemaal aan't gek maken door dingen op internet te zoeken en te lezen etc.. </p><p>Ik lees vaak hier de topics van jullie & dacht ik doe 't nu maar ook!</p><p>Ik ben dus benieuwd hoe jullie je vruchtbaarste dagen berekenen?die van mij zouden dus nu ongeveer vanaf de 25e moeten zijn. Dus vanaf die dag gaan wij serieus klussen.. Dit is dus voor mij de 1e echte ronde. Als 't niet raak is, dan zou ik weer 13 of 14 maart oni moeten worden.. Ik heb al zo'n menstruatie app, en ga natuurlijk ovaluatie testen gebruiken. Wie nog meer cyclus van 36 dagen?? En wanneer ben je dus begonnen met testen qua vruchtbare dagen? </p><p>X</p>

27 Dec laatste pil!! Vanaf 28 dec begonnen met foliumzuur slikken. 

Het wil niet zeggen dat je de 1e keer een cyclus had van 36 dagen dat je dat nu weer hebt. 
Geef je lichaam de tijd om te ontpillen. En maakhet regelmatig tussendoor eens gezellig met je man.
En geef je lichaam even de tijd. 
Ovulatie testen kun je altijd proberen natuurlijk. 
Ik had een onregelmatige cyclus altijd en begon altijd op dag 10 van m'n cyclus en bleef dan testen tot ik mijn pieken vond.

Terug
Bovenaan