Cyclus van 50 dagen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zijn er meer mensen met een heel lange cyclus en heeft iemand tips om de cyclus te verkorten. Heb zelf al menodoron geprobeerd (homeopatisch middel) en de vorige keer was mijn cyclus toen 32 dagen, dus dacht dat het gewerkt had. Nu zit ik al weer op 43.
Alvast bedankt voor de reacties.

Gr. Judith

he hye

hier is er nog een!! zit op het moment op dag 46!! vorige keer 43 en die keer daarvoor ook!! ga denk ik morgen ff de ha bellen! ging er vanuit dat ik 1 juli me nod had en dus ben ik 5 dagen overtijd!! maar de testen geven nega aan!! dus zullen zien!! kus kus

Hoi Coortje,

Heel veel succes bij de huisarts, ik hoop dat hij je wat meer duidelijkheid kan geven. Misschien heb je wel te vroeg getest?

Gr. Judith

ik zelf gebruik fem vit van davitamon
dat ik probeerde zwanger te worden van mijn dochtertje hielp het erg goed ,ik hadt ook een vrij variabele cyclus langste was ook 47 ,en dat ik er mee begon was ik prompt zwanger na 9 maanden ,dus ja of het helpt ,maar ik voel me er wel lekkerder bij
ja nu eerste ronde en heb nu wel als het goed is (naar mijn cervix slijm gekeken )
precies na 2 weken mijn eisprong
dus ja of het helpt
groetjes m

Haha sorry, drukte verkeerd.
Ik zit vandaag op mijn 43e dag en moet mijn eerste ongi nog krijgen.
Ben ik mei gestopt met de pil.
Ik slik nu gravitamon met foliumzuur. Kan maar beter al vitaminen slikken voordat je zwanger bent dan later denk ik maar.

Groetjes Sandra

Hoi Judith,
Het erge van die lange cyclus is het wachten he. Ik zou echt niet weten hoe je hem zou kunnen verkorten hoor. Ikzelf ben van 84 dagen naar nu 38 dagen gegaan in 13 maanden tijd. Je moet het ook de tijd geven hoor, al is dat natuurlijk niet even gemakkelijk.
Veel succes in ieder geval

Terug
Bovenaan