Cyclus van 77 dagen...

<p>Hi allemaal,</p><p>De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden was 7 november. Mijn cyclus is nu al 77 dagen.. en ik maak me een beetje zorgen ook al weet ik dat dat niet nodig is. <br /><br />Ik heb al sinds 2017 geen anticonceptie meer, en normaal zijn mijn cycli van 30-43 dagen. <br /><br /></p><p>Al paar keer een test gedaan maar allemaal negatief. Ik ben zo geneigd om er nog een te doen ook al weet ik dat ik nu geen ovulatie zal hebben gehad. <br /><br /></p><p>Iemand die dit heeft gehad en wat was het? Of kwam het gewoon ineens weer?</p><p>Na veel zeuren mag ik gelukkig wel naar de gynaecoloog in februari </p>

Hey @freragon!

Ik heb dit ook eens gehad toen ik ongeveer een jaar van de pil af was en eigenlijk al maanden een regelmatige cyclus had. Ineens bleef mn menstruatie uit en was ik zo anderhalve maand verder. Uiteindelijk bij de gynaecoloog geweest voor een echo en die kon ook niets vreemds ontdekken.

Ben vervolgens bij een homeopaat geweest en nadat ik van haar een korreltje had gekregen werd ik binnen een week ongesteld en is mn cyclus daarna regelmatig geweest.

Ik denk dat je cyclus vanzelf weer komt en dat je inderdaad een maand hebt overgeslagen. Homeopaten zijn nu natuurlijk dicht ivm de lockdown, maar je kan het natuurlijk wel met je huisarts overleggen wat te doen.

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Hoi,
Wat SenK zegt heb ik ook gehad. 1x een cyclus van 81 dagen. Daarna weer normaal. Oorzaak nooit achteraan gegaan. Ik was er toen niet zo mee bezig.

Terug
Bovenaan