cyclus vd leg?

<p>Hallo allemaal. </p><p>Ik ben benieuwd naar herkenning. Ik heb al jaren een cyclus van 28 dagen ( zonder pil uiteraard ) vorig jaar een kindje gekregen en al vanaf de eerste maand weer een cyclus van 28 dagen. </p><p> </p><p>Nu ineens werd ik dag 28 niet ongesteld.. en tot op heden nog niks.... inmiddels dag 37....</p><p>test gedaan maar negatief. Ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben. </p><p>Hebben jullie ooit zon uitschieter gehad of bleek je later toch zwanger te zijn? Baal er van als ik nu ineens een veel langere cyclus krijg. </p>

Mijn cyclus is ook flink in de war geweest.   Maar dit gebeurde pas een jaar na de zwangerschap. Ik had altijd een cyclus van 32 dagen. Na een lichte hormoon kuur is het weer redelijk op de rit. Ik ben nu zwanger maar heb het laatste half jaar een cyclus van 26 dagen gehad. De mijne werd dus juist korter.

Ik ben nu voor het eerst zwanger,kan dus niet mdepraten over na hrt zwanger zijn, maar ik heb dit wel gehad na het stoppen met de pil. Ik kreeg eindelijk een normale cyclus om na een paar maanden ineens niet ongesteld te zijn.. na een dag of 10 kwam het alsnog. 

Terug
Bovenaan