cyclus vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Volgens mij is mijn cyclus helemaal van slag:

Ik heb 3 maanden een cyclus van 28 dagen gehad. Daarna heb ik een cyclus van 35 dagen gehad. De laatste cyclus is 20 dagen geleden van mij begonnen. Ik had maandag last van buikpijn. Vandaag ben ik een beetje bloed verloren.

Als je de lange cyclus van 35 dagen en dan (waarschijnlijk) de korte cyclus van 20 dagen neemt, dan zit ik weer ongeveer gemiddeld op 28 dagen.

Nou vroeg ik me af, kan dit misschien (hopenlijk) ook innestelingbloed zijn??? Wie heeft dit eerder mee gemaakt???

Groetjes Ria

Hey.

Tja wat zal ik zeggen, het kan een innesteling zijn. Deze is ongeveer 5 dagen na je eisprong. Het kan ook gewoon zijn dat je ongi komt. Ik heb soms wel eens dat een paar dagen (soms een week) voor mijn ongi ik al een klein beetje bloed verlies.
Het enige wat je dus kan doen is afwachten.....helaas.
Succes, hoop voor je op een positieve test.

Groeten van Miena.

Hallo,

Dit komt niet door de pil, ik ben al 6 maanden geleden gestopt met de pil. Ik heb een inplanon in mijn arm gehad. Als je deze laat verwijderen ben je direct weer vruchtbaar.

Afgelopen woensdag ben ik een paar druppels bloed verloren
Donderdag en vrijdag was dit ietsjes meer en Zaterdag en vandaag ben ik helemaal geen bloed meer verloren.

Normaal wanneer ik ongesteld ben dan loop ik leeg van het bloed en ben ik altijd een hele week ongesteld.

Nu is mijn vraag: kan dit innestelingsbloedingen zijn?? Of is dit gewoon ongesteld!

Groetjes Ria

Terug
Bovenaan