cyclus vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ff een vraagje
ik ben vrijdag getsopt met de pil, nu had ik zaterag en zondag een klein beetje bloedverlies en vanaf gisteren eigenlijk pas normaal ongesteld.is mijn cyclus dan zaterdag al begonnen of toch pas gisteren?dit is misschien een domme vraag maar ik weet het eigenlijk niet

Domme vragen bestaan niet.
Als je een vraag hebt moet je hem gewoon stellen hoor.
We zijn hier tenslotte om elkaar te helpen en te steunen.

Heb je je pilstrip op gemaakt, of ben je halverwege gestopt?

Groetjes Mickey

ik heb de strip wel afgemaakt, maar ik ben hiervoor al een half jaarbofzo al niet meer gestopt omdat ik nooit ongesteld wil zijn

Ik denk dat ik de maandag als eerste dag aan zou houden.
Dat is tenslotte de dag dat het bloeden echt doorzette.
Omdat je nog niet weet hoe lang je cyclus is zou ik voor de volgende nod uitgaan van 28 dagen.
Zelf had ik ook altijd op vrijdag de laatste pil voor de stopweek, en dan werd ik maandag of dinsdag ongi.

Ga je eerst ontpillen, of willen jullie direct voor het eggie gaan?

Ik heb er voor gekozen eerst te ontpillen, en dat bevalt me goed.
Op deze manier leer je je cyclus kennen.
Gelukkig was ik direct al vrij regelmatig.
Het verschild hooguit en dag of 2.

Groetjes Mickey

ik ga ook eerst ontpillen,lijkt me toch beter om eerst die rommel uit mijn lijf te hebben, ik ben wel al met foliumzuur begonnen.zijn jullie wel al voor het eggie?ik zal toch maandag maar aanhouden voor als begindag.bedankt voor je reactie
groetjes amanda

Nee, wij zijn nog niet voor het eggie bezig.
We wachten nog 2 ongi's af.
Daarna klussen we als we zin hebben.
Mocht het snel raak zijn, dan is dat natuurlijk heel fijn, maar als het nog even duurt is het ook niet zo erg.
Ik ben vandaag met een 1 jarige opleiding begonnen, dus als het zwanger worden nog even op zich laat wachten kan ik nog rustig studeren.

Hoi
Je kan uitgaan vanaf de dag dat je echt bent gaan bloeden.
Ik heb het altijd een beetje rossige afscheiding voordat ik ongesteld wordt.
Ik tel altijd vanaf de dag dat ik echt bloed en dan heb ik een duidelijke cyclus van 28 dagen.
Succes!

hoi   mickey
ik denk dat wij hetzelfde gaan doen zoals jullie gewoon klussen als je zin hebt,amders wordt het zo'n verplichting denk ik.als het dan te lang duurt kun je altijd nog op commando klussen.bedankt voor je reactie
groetjes amanda

Terug
Bovenaan