Cyclus wijkt af

A

Anoniem

Guest
<p>Hi, </p><p> </p><p>Normaal heb ik een redelijk voorspelbare cyclus. Wijkt weleens een dag af en ik voel mijn eisprong altijd heel goed.</p><p>Deze maand niets gevoeld maar ook niet het rekbare cervix slijm gehad. </p><p>Vandaag voor het eerst een ovulatie test gedaan en die gaf een duidelijke 2e streep. Maar nog niet zo donker als het "standaard" streepje. </p><p>Dus in theorie zou dan over paar dagen m'n ei zijn, want 't streepje zou dan steeds donkerder moeten worden... </p><p>Nu heb ik 2 vragen, kan het zijn dat ik wel mijn ei gehad heb afgelopen maandag of dinsdag (zoals normaal is) geen idee of de ovulatie test dat dan laat zien zo (kruidvat test) </p><p> </p><p>of is mijn cyclus nu ineens 7 of 8 dagen langer? Heeft iemand daar ervaring mee? Dan weet ik dat ik mezelf niet blij moet maken als ik straks volgens mijn normale cyclus overtijd ben ?</p>

Ik zou nog even doorgaan met testen want zo te horen heb je je piek nog niet gevonden lopen ze wel mooi op? Ik had 3 maanden geleden eenmalig een cyclus van 40 zonder eisprong dus alles is mogelijk 

Terug
Bovenaan