Cyclus

Ik heb even een vraagje aan mensen die hier ervaring mee hebben: Ben sinds begin april gestopt met de pil, en heb nu 3 menstruaties gehad. Waarvan vandaag de 3e op gang gekomen is, alleen is dit wel heel snel weer. ( een cyclus van 19 dagen! ). Maar mijn vorige menstruatie, de 2e was een cyclus van 32 dagen. En mijn eerste was een cyclus van 26 dagen. Zijn er mensen die dit herkennen. Ik schrok vanmorgen wel een beetje. Weer ongesteld na 19 dagen al! Had al wel de hele week pijn in mijn rug, maar ja dacht niet daarvan. Heeft iemand hier ervaring mee????

Groetjes J.

Hai,
Ja, het kan even duren voordat je cyclus weer relematig is. Mijn eerste cyclus kwam pas op gang na 33 dagen, daarna 46, 41 en de laatste keer weer 33. Geen peil op te trekken!
Nu zit ik inmiddels op dag 37. Als ik van de laatste cusclus uit ga, dus die van 33 zou dat betekenen dat ik 4 dagen over tijd ben, Maar ja, dusrf nog niet te testen, voor het zelfde geld heb ik weer een lange cyclus.
Ik probeer nog even af te wachten.
Mijn cyclus is dus nog niet regelmatig en ik ben gestopt met de pil in december!
Liefs van Kim

Ik herken het ook. Ik had de eerste keer een cyclus van 35 dagen, daarna 14!! toen 17 en nu ben ik na 47 dagen ongi geworden. Ik moet nu dus maar weer afwachten hoe het de volgende "ronde" zal gaan!

suc6 ermee

Hoi J,

Toen ik gestopt was met de pil heeft het een aantal maanden geduurt voordat ik een regelmatige cyclus had. Soms ging het heel snel en soms zat er 6 weken tussen. Ik denk dat dit vrij normaal is, maar het is natuurlijk wel lastig als je wilt bepalen wanneer je eisprong is. Maar zoveel mogelijk klussen denk ik. Succes!!

Groetjes,
Jacqueline

Hallo Meiden,

Voor het eerst op het forum.
Ik ben naar 65 dagen nog niet ongesteld. Vanmorgen de dokter gebeld. Hij zegt dat mijn menstruatie wel 6 maanden kan uitblijven. Ben in februari gestopt met de pil. Had een regelmatige cyclus. De afgelopen weken vier keer een zwangerschapstest gedaan. Allen negatief.
Herkent iemand dit. Help.

Groet,

MM

Ja, 65 dagen niet ongesteld worden is ook heel naar. Ik zelf ben dus onregelmatig, maar wordt het dus wel. Ben zelf begin april gestopt. Had daarvoor ook een zeer strakke cyclus van 28 dagen, maar daar is op dit moment ook nog geen vaste lijn in te vinden. Ieder lichaam reageert nu natuurlijk anders op het stoppen met de pil. Ik ben geen expert, maar heb ik hier al wel veel gelezen. Blijf gewoon hier komen, voor advies en info, iedereen helpt elkaar hier heel goed, en dat is erg leuk. Veel sterkte.
Groeten J.

Terug
Bovenaan