cyclus

hoi ik lees al een tijdje jullie verhalen ik ben nu al 4 rondes bezig met klussen maar ik weet nog steeds niet wanneer mijn eisprong is mijn cyclus is van af het begin dat ik gestopt ben niet het zelfde 2van 29 een van 24 en een van 28 dus niet erg regelmaatig mijn laatste ongi is geweest op 7 juli en nu zou hij (hoop het nie)op 2of 4 aug moeten zijn en mijn eisprong op 24 juli hoop op reactie groetjes manuela wolters

hallo,ik zit in ronde 9 en had op den duur een cyclus van 22 dgn,maar nu is hij soms 23 en soms ook 24. je kunt ook gaan tempen of een ovulatie test gebruiken dan heb je meer zekerheid. op www.babbybrabbel staat info.
spannend he?
succes,gr. petra

Hallo Manuela,
Ben nu ook in mijn 4de ronde bezig en net zoals bij jou heb ik nog geen echt regelmatige cyclus. Dit is echter zeer normaal en het kan ook tijdje duren voor je normale cyclus op gang komt. Als je het echt graag wil weten dan moet je gaan temperaturen. Maar er is iets in jouw verhaal wat ik niet snap..... 2 of 4 aug zou je NOD moeten zijn..die van mij 5 aug! Je zegt dat je eisprong 24 juli zou moeten zijn....maar als ik me niet vergis zit je eisprong 14 dagen voor je NOD. Dus zou je eisprong op 20 of 22 juli geweest moetten zijn....

Terug
Bovenaan