A
Anoniem
Guest
Hoi meiden, ik ben een mama (26) van 2 mooie gezonde jongens en ik heb vorige maand mijn spiraal er weer uit laten halen, het stomme is ik lees hier al een tijdje mee en ik zei wel eens tegen mijn man die natuur houd je heel erg voor de gek, moet je kijken hoeveel reacties hier op staan mbt zere borsten en misselijk en nu zit ik hier zelf ook met zere borsten, misselijk vooral s'avonds. En morgen mijn NOD maar misschien ook wel niet met de spiraal werd ik het zo'n beetje om de 5 weken ( eerste 3 maanden 4 weken en daarna een tijdje niks en toen 2x om de 5 weken. Moet ik nu gewoon de 5 weken aanhouden? Heb al wel 2 testen gedaan STOM ik weet het maar ik kon het niet laten van mijn zoons was ik namelijk gelijk zwanger maar weet iemand of ik het nu gewoon moet aanhouden op de 5 weken cyclus? Misschien heeft iemand het meegemaakt? want ik weet natuurlijk ook wel dat jullie niet in mijn lichaam kunnen kijken was het maar waar dan hadden we al veel mensen kunnen helpen hihi! Nou alle meiden heel veel succes en hoop dat het bij jullie ook heel gauw lukt, want het is iets onbeschrijfbaars ( vandaar dat ik waarschijnlijk lekker wanhopig ben zelf nog bij een 3de).
Groetjes , nata
Groetjes , nata