Cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 31 jaar en we zijn nu 9 maanden bezig om te proberen zwanger te worden. In het begin dat ik stopte met de pil was mijn cyclus best wel regelmatig (twee dagen voor de uitgerekende dag). Maar nu wordt het steeds onregelmatiger. Van een paar dagen over tijd tot nu de laatste keer meer dan 1 week over tijd. Had na vier dagen natuurlijk (weer) een test gekocht en kon mijn ogen niet geloven dat er geen plusje kwam. Weet iemand hoe het kan dat mijn cyclus niet regelmatiger wordt maar juist alleen maar onregelmatiger?

Groetjes,
Miranda

Hoi Miranda, ik heb hetzelfde probleem. De eerste maandag had ik standaard een cyclus van 26 dagen, toen 30, toen 36 en nu heb ik nog steeds geen eisprong gehad (als ik nu mijn eisprong krijg zit ik op een cyclus van 38 dagen). Heel erg frustrerend. Ik ben vorige week begonnen met het slikken van teunisbloemoliecapsules (schijnt te helpen om het allemaal regelmatiger te maken) en ik gebruik een ovulatietest (maybe baby) zodat ik zeker weet dat als ik mijn eisprong heb, ik 'm niet mis!

Succes!

Groetjes F.

Hoi Miranda,
Heb ook hetzelfde, mijn eerste cyclussen duurde wat langer maar na 'n tijdje keurig om de 28 dagen. En sinds we voor de echtes gaan ben ik nooit meer 'normaal'op tijd geweest. Vorige keer ook 5 dagen overtijd. Nu weer 30 dagen. Heb geen idee hoe dat komt, misschien toch 'onbewuste'spanning ofzo.
Groetjes Anne

hoi miranda,
ik ben in maart gestopt met de pil, de eerste paar maanden kon ik de klok erop gelijk zetten net als toen ik de pil gebruikte. maar nu we hebben besloten om ook voor het echie te gaan komt het onregelmatiger. de laatste keer was ik 5 dagen later. dus gelijk getest maar bleek negatief. dus nu zal ik wat langer wachten voor ik nu weer een test ga doen. tenminste als ik niet op tijd ongie ben. nou gewoon doorgaan. het is misschien ook een stukje spanning omdat je het zo graag wil.

groetje meertje

Hoi Miranda,

Same here. Echter mijn cyclus is wel regelmatig maar mijn ongi heeft heel rare kuren. Niet meer zo opbouwend als ik gewend was. Nu gaat het met andere hoeveelheden, dagen van niets ertussen en het duurt soms wel en soms niet langer dan anders.

Denk inderdaad, net zoals de anderen zeggen, dat het een onbewuste spanning is van je lichaam die het ontregeld.

Groetjes,
Roos

Terug
Bovenaan