A
Anoniem
Guest
He meiden,
Hallo allemaal. Fijn weekend gehad?
Ben weer druk aan het werk. Het weekend is voorbij gevlogen. Ik zit in spanning, want deze week moet ik ongi worden.
Eigenlijk heb ik nog een klein vraagje.
Wat is nou ongeveer de gemiddelde cyclus bij een vrouw? Ik ben uit gegeaan van 28 dagen. (zit in mijn eerste ronde dus verwacht niks) Wel veel klachten gehad. Zo lagen wij het weekend heerlijk op het strand, maar hoe ik ook ging liggen, ik had continue pijn in mijn buik/maag. Vooral als ik op mijn rug lig, dan trekt het gewoon door naar mijn borst! (zal wel niks zijn...)ik ben zo nieuwschierig....
Echt moe ben ik niet, maar wel veel misselijk geweest.
We zullen zien. Voor alle zwangeren onder ons. Van harte!!!!
En de niet zwangeren: Blijf volhouden.
Ooit komt het moment.
Kus Yvette
Hallo allemaal. Fijn weekend gehad?
Ben weer druk aan het werk. Het weekend is voorbij gevlogen. Ik zit in spanning, want deze week moet ik ongi worden.
Eigenlijk heb ik nog een klein vraagje.
Wat is nou ongeveer de gemiddelde cyclus bij een vrouw? Ik ben uit gegeaan van 28 dagen. (zit in mijn eerste ronde dus verwacht niks) Wel veel klachten gehad. Zo lagen wij het weekend heerlijk op het strand, maar hoe ik ook ging liggen, ik had continue pijn in mijn buik/maag. Vooral als ik op mijn rug lig, dan trekt het gewoon door naar mijn borst! (zal wel niks zijn...)ik ben zo nieuwschierig....
Echt moe ben ik niet, maar wel veel misselijk geweest.
We zullen zien. Voor alle zwangeren onder ons. Van harte!!!!
En de niet zwangeren: Blijf volhouden.
Ooit komt het moment.
Kus Yvette