cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo,
ik ben op 15 sept. gestopt met de pil en vraag me af hoelang het duurt eer en regelmatiege cyclus is. De eerste keer zaten er 31 dgn tussen daarna 26 daarna 33 en daarna 28 nu vrag ik me af of het zo kan zijn dat dit wisseld en dat de ene cyclus kort is en de volgende lang. Of moet ik gewoon nog wat meer geduld hebben. Als je gaat tempen waneer kun je dat het beste doen, of is het gewoon dagelijks op het zelfde tijdstip

groetjes,
Vandaag waarschijnlijk ovd hebben al geklust, ik hou jullie op de hoogte

Hoi!
moeilijk he ,geduld hebben als je zo graag wilt!wij kunnen er hier allemaal over meepraten hoor! dat ellendige wachten elke keer! Maar goed er valt weinig over te zeggen hoelang het allemaal duurt,helaas. dat je ongi vrij onregelmatig is dat kan idd.mijn ervaring is dat het met een jaar pas een beetje stabiel werd.maar dat zegt niets over jou,natuurlijk. het tempen is het beste om s'morgen voordat je uit bed stapt te doen,zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip.dus niet eerst gaan plassen o.i.d maar in bed blijven totdat je getempt hebt.dit kan een antal graden schelen namelijk.

succes en hopelijk ben je snel zwanger!

Hoi,
Ik ben nu een jaar gestopt met de pil en ben nog steeds onregelmatig.
Soms blijf je onregelmatig.

Terug
Bovenaan